Skip to main content

Beste

Reeds sinds 2j zijn er wekelijkse betalingen aan Wister, via de Proximus factuur voor mijn telefoon. Ook niet kunnen kijken naar wat het precies was. Enkel “Diensten aan derden”. Na wat uitzoeken kwamen we terecht op Wister.

Gebeld naar Proximus en daar een vriendelijke persoon aan de lijn gehad die me wist te vertellen dat ik “STOP” naar 8442 kon sturen (zonder de “ ”). Op hoop van zege geprobeerd vandaag, maar geen bericht terug gekregen van dat nummer.

Daarna gebeld naar het nummer van Wister op de Proximus site (024258252) en daar namen ze na 30 minuten op. Vrij vriendelijk aan de telefoon en lieten ze mij weten dat het abonnement stop was gezet vanaf 18/12/2024 (morgen). Dus hopelijk was de STOP naar 8442 sturen genoeg om het abonnement stop te zetten.

We zullen zien bij de volgende facturatie.

Ik was deze forum post aan het maken terwijl ik aan het bellen was met Wister, maar ik wil deze toch laten staan, zodat dit 1) kan opgevolgd worden, en 2) anderen dit als een mogelijke oplossing zouden kunnen vinden online. Ik hou dit up to date indien het probleem is opgelost zodat dit anderen kan helpen!

Mogelijke oplossing: STOP sturen naar 8442.

Groeten

@JohanHug 

bedankt om je verhaal te delen.

STOP sturen moet inderdaad helpen.

Deze organisaties zijn gebonden aan strikte regels.  Zo niet wordt er klacht ingediend.

Meer info ook via onze website: 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/klacht-over-je-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html

mvg,

Tina

Reageer