Skip to main content

Hallo Proximus Forum, 

Kleine twee maand geleden is men de nieuwe Internet Box komen installeren. De technieker deelde mij mee dat de muurbeugel apart ging verstuurd worden. Omdat deze modem nog vrij nieuw was en er nog geen muurbeugels beschikbaar waren. Maar tot heden heb ik nog niets ontvangen. De modem hangt er nu wat ongelukkig bij,  over de stopcontacten heen. 

Dank voor de reacties.

 

 

@SophieB (Indien het nog niet moest gebeurd zijn)
Omdat de PX moderatoren u er ene zouden kunnen opsturen en beter/vlotter verder helpen, als ze hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. de vraagstelling. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@SophieB 

Op het klantnummer dat je hebt vermeld op je profiel vind ik enkel een GSMnummer terug.

Heb je op het adres waar deze internetbox geplaatst is nog een ander klantnummer?

 

Geert


Reageer