Skip to main content

Sinds midden vorige als ik een spel valorant wil spelen heb ik hogere ping dan normaal en heb ik ook constant network problem rechtsboven in mijn scherm ik heb contact opgenomen met de valorant player support heb alles gedaan wat ze gezegd hebben die het misschien zou kunnen regelen maar is niet zo gelukt. Nu hebben ze me dit in een mail gestuurd dat ik contact zou kunnen opnemen met mijn provider maar ik heb dit probleem niet met een ander spel. Dit is de mail die ze mij gestuurd hebben

That looks related to some issues that your Internet Provider is currently facing in regards to their routing to our servers. Even if other games or apps are working okay, keep in mind that each of them have different routes, so the issue might only affect your route towards our game. Since there's not much that we can do on our end of things, try to contact your ISP and ask them to look into it.

Alvast bedankt

met vriendelijke groeten

Jason Heusequin

Heb je de bbox al eens gerest  en dan nog eens de ping controleren  of kun je mss eerst eens pingen naar die server met een ander toestel bv via laptop rechtstreeks op je bbox aangesloten met utp kabel

Reageer