Business klant overname telefoonnummer Binnenkort komen ze de fiberaansluiting doen om van zakelijk Telenet klant naar Proximus over te schakelen. Nu werken we met voip telefonie via Telenet met een 03 nummer, maar Proximus gaat deze overnemen tijdens installatie (dit is wat ze beloven). Wij als zakelijke klant kunnen zeker niet enkele uren of dagen zonder vaste telefoon vallen.. Hoe kan dit vlekkeloos verlopen? Of kan ik er meer informatie over krijgen?Ze gaan 2x langskomen voor de aansluiting, maar niemand die mij deftig kan vertellen waarom er 2 afspraken zijn. Bij een thuisinstallatie was dit in 1 keer (opengraven, kabel doorsteken + lassen en aansluiting) gebeurd. Telefonisch zegt de onderaannemer dat 1 afspraak voldoende is, maar planning stuurt er 2 door? Ooit slechte ervaring jaren geleden dat onze telefoonnummer door scarlet ging overgenomen worden, maar enkele maanden zonder vaste telefoon gezeten. Hierdoor de frustratie en stress.. Hoe kan Proximus garanderen dat ze de aanslui