Vraag

internetbox en bizz call connect

  • 3 January 2023
  • 12 reacties
  • 86 Bekeken

Hallo,

is de internet box niet compatibel met bizz call connect?

vandaag werd fiber en call connect geinstalleerd, maar de techniek zei dat we de bbox 3 moesten behouden.

 

dank u wel


12 reacties

Ik zie niet goed in waarom een een internet box (bbox4) niet zou compatible zijn, maar morgen komt een Prox forummedewerker terug langs hier die je kan verder helpen.

Quid?

Quid?

In het contract voorstel staat zelf 

Pack Business Flex Fiber Call Connect

« Internet Box inbegrepen met Wi-Fi 6 technologie, voor stabieler en sneller internet
• Wi-Fi Booster: Vergroot je wifi-bereik of sluit je tv draadloos aan (onder voorbehoud van bevestiging na
het bezoek van de technieker of op aanvraag) »

 

 

dus het moet wel compatibel zijn… 

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u van een Proximus medewerker (moderator) pas vanaf maandag een reactie kunt verwachten op dit publieke forum

Voor zover mij bekend kan de vervanging van een Bbox3(v+) door een internetbox (WiFi 6) gevraagd worden via 0800 22800 voor residentiële klanten (business via 0800 22500?) 

Waarom de technieker gesteld heeft dat u uw Bbox3(v+) zou moeten behouden, is mij niet direct duidelijk, maar blijkbaar zijn er een aantal functies via MyProximus nog niet operationeel (cfr andere berichten op dit publieke forum)

In principe zou de internetbox normalerwijze beschikbaar zijn voor Flex-klanten met vaste lijn

In principe zou de internetbox normalerwijze beschikbaar zijn voor Flex-klanten met vaste lijn

Ik dacht dat deze voorwaarde bij flex “met vaste lijn” alleen gelde voorde gratis wifiboosters, maar niet voor de bbox4, neen ?

Reputatie 7
Badge +4

@Martin cfr. commentaar moderator Fr-forum enige tijd terug

Effectivement, l’internet box n’est actuellement disponible que pour les clients ayant un pack comprenant internet - TV - ligne fixe.

Ik veronderstel dat vermits sprake is van bizz call connect de auteur over een vaste lijn beschikt

 

Klopt er is een vaste lijn. 

Ik heb zo het gevoel dat het niet de eerste keer is dat beide forum’s elkaar tegenspreken, vandaar mijn twijfel. Maar maandag kunnen de PX forummedewerkers wel een officieel antwoord geven.

Reputatie 7
Badge +4

@Andrea_018 Een nieuwe internetbox zou mogelijk moeten zijn in combinatie met de call connect. 

Kan ik de huidige wifi booster & bbox 3 dan via telefoon omruilen? of kan u via deze weg een ticket maken?
Mvg,

Kan ik de huidige wifi booster & bbox 3 dan via telefoon omruilen? of kan u via deze weg een ticket maken?
Mvg,

We hadden namelijk een recente bestelling geplaatst (fiber+call connect) waar de internetbox + nieuwe booster waren verstuurd via post, maar de technieker nam ze dan uiteindelijk terug mee...

Reputatie 7
Badge +4

@Andrea_018 Je mag hier telefonisch contact voor opnemen. 

Reageer