Hallo,
is de internet box niet compatibel met bizz call connect?
vandaag werd fiber en call connect geinstalleerd, maar de techniek zei dat we de bbox 3 moesten behouden.
dank u wel
Hallo,
is de internet box niet compatibel met bizz call connect?
vandaag werd fiber en call connect geinstalleerd, maar de techniek zei dat we de bbox 3 moesten behouden.
dank u wel
Ik zie niet goed in waarom een een internet box (bbox4) niet zou compatible zijn, maar morgen komt een Prox forummedewerker terug langs hier die je kan verder helpen.
Quid?
Quid?
In het contract voorstel staat zelf
Pack Business Flex Fiber Call Connect
« Internet Box inbegrepen met Wi-Fi 6 technologie, voor stabieler en sneller internet
• Wi-Fi Booster: Vergroot je wifi-bereik of sluit je tv draadloos aan (onder voorbehoud van bevestiging na
het bezoek van de technieker of op aanvraag) »
dus het moet wel compatibel zijn…
Ik vrees dat u van een Proximus medewerker (moderator) pas vanaf maandag een reactie kunt verwachten op dit publieke forum
Voor zover mij bekend kan de vervanging van een Bbox3(v+) door een internetbox (WiFi 6) gevraagd worden via 0800 22800 voor residentiële klanten (business via 0800 22500?)
Waarom de technieker gesteld heeft dat u uw Bbox3(v+) zou moeten behouden, is mij niet direct duidelijk, maar blijkbaar zijn er een aantal functies via MyProximus nog niet operationeel (cfr andere berichten op dit publieke forum)
In principe zou de internetbox normalerwijze beschikbaar zijn voor Flex-klanten met vaste lijn
In principe zou de internetbox normalerwijze beschikbaar zijn voor Flex-klanten met vaste lijn
Ik dacht dat deze voorwaarde bij flex “met vaste lijn” alleen gelde voorde gratis wifiboosters, maar niet voor de bbox4, neen ?
Effectivement, l’internet box n’est actuellement disponible que pour les clients ayant un pack comprenant internet - TV - ligne fixe.
Ik veronderstel dat vermits sprake is van bizz call connect de auteur over een vaste lijn beschikt
Klopt er is een vaste lijn.
Ik heb zo het gevoel dat het niet de eerste keer is dat beide forum’s elkaar tegenspreken, vandaar mijn twijfel. Maar maandag kunnen de PX forummedewerkers wel een officieel antwoord geven.
Kan ik de huidige wifi booster & bbox 3 dan via telefoon omruilen? of kan u via deze weg een ticket maken?
Mvg,
Kan ik de huidige wifi booster & bbox 3 dan via telefoon omruilen? of kan u via deze weg een ticket maken?
Mvg,
We hadden namelijk een recente bestelling geplaatst (fiber+call connect) waar de internetbox + nieuwe booster waren verstuurd via post, maar de technieker nam ze dan uiteindelijk terug mee...
De my proximus app laat toe om de bbox om te ruilen voor een nieuwe. Echter wanneer ik de stappen doorloop krijg ik de melding dat het momenteel niet mogelijk is. Stockbreuk?
Je hebt nu een bbox3v+ zie ik en je wenst een internet box, klopt dit?
Geert
Dat klopt. We hadden ook een wifi extender gekregen ipv dat nieuwere model.
mvg,
Wat is de reden waarom je de modem zou willen wisselen ?
Minder energieverbruik en beter wifi bereik in de woning.
wat is dan het alternatief voor de dect toestellen?
dit zijn de mogelijke aansluitingen voor de bbox4 = Internet box
Internet Box - Telefoon aansluiten
Dit kan dus ook een Dect basis station zijn.
bv de Maestro 3016 IP telefoon
We werken met dects (w73h-p handset).
Dus het uitzendstation kan gewoon in de gele ethernetpoort lijkt me.
Dit zou inderdaad moeten werken volgens mij
Via de myproximus app staat er nog steeds dat dit nu niet kan worden omgeruild. Toch een technische incompatibiliteit ?
De app geeft tot op de dag van vandaag volgende foutmelding. Toch eens bellen naar de helpdesk om te ruilen?
Ter info:
Hier komt in ieder geval niemand meer langs van de PX forummedewerkers, pas dinsdag aanstaande terug.
Maar je kan wel nog contact opnemen met de helpdesk tijdens het weekend.
Er was nog geen contact, ik ga binnenkort eens proberen bellen.
Ik had een mail contact ivm feestdagen en de bizz lijn die naar voice mail moest.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.