Vraag

Domeinnaam naar Clearmedia

  • 29 February 2024
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Ik heb in mijn abonnement recht op een gratis domeinnaam.

Ik kreeg een bericht dat Clearmedia het beheer van deze dienst overneemt.

Blijft deze domeinnaam nog steeds gratis na het overzetten naar Clearmedia, die deel

uit maakt van de Proximus group?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Wouter_022  Ik vraag het na.

@Wouter_022 

Ik geef je ondertussen deze bijkomende info mee:

Belangrijk: beëindiging van de service "domeinname"

We hebben besloten om deze dienst niet langer aan te bieden vanaf 31/03/2024 om ons aanbod te vereenvoudigen. Onze partner ClearMedia, die deel uitmaakt van de Proximus-groep, neemt het beheer van deze dienst over.

Je hoeft niets te doen. Wij zorgen voor de overdracht naar ClearMedia, bij wie je blijft profiteren van de Domeinnaam zonder enige dienstonderbreking en tegen dezelfde prijs (tenzij je domeinnaam gratis was opgenomen in een pakket of internetaanbieding" – in dat geval moet je betalen). In plaats van een maandelijkse factuur van Proximus, ontvang je een jaarlijkse factuur van ClearMedia.

Vanaf 31/03/2024  zal de betaling rechtstreeks aan ClearMedia worden gedaan en wordt je abonnement bij Proximus automatisch opgezegd. Je hoeft niets aan je website te veranderen, je inloggegevens blijven geldig.

Als deze wijziging niet aan je wensen voldoet en je de service wilt beëindigen, kun je ons je opzeggingsverzoek sturen vanaf vandaag tot en met 31/03/2024  door ons webformulier in te vullen op proximus.be/stopdns. Na deze datum wordt je service overgedragen naar onze partner ClearMedia.

Reputatie 7
Badge +3

@Wouter_022  Wouter ik heb volgende feedback gekregen;

 

Er is geen verandering rond de prijs / commerciële offerte in verband met een bestande abonnement.

 

Als het nu gratis is, zal het ook gratis in de toekomst (na de migratie naar Clearmedia) zijn.

 

Reageer