Vraag

overstappen van proximus particulier naar zakelijk

  • 2 March 2024
  • 6 reacties
  • 55 Bekeken

Geachte 

 

Dit is louter informatief.

Binnenkort begin ik als zelfstandige en wil dan mijn huidige pakketten overzetten naar zakelijk omwille van dat mijn zaak gevestigd is op het gelijksvloer van mijn huis. Hoe pak ik dit aan en hoe kan je zien welke pakketten er aangeboden worden?


6 reacties

@Lin86 

Omdat de PX forummedewerkers maar pas maandag hier terug langskomen en u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Lin86 Dag, je kunt best onderstaand forumulier dan invullen en het ons terug laten geworden. Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Lin86  Moest je dit niet openkrijgen, ik heb ze je ook gewoon gemaild. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Lin86  Ik heb het ook via mail laten geworden. Groetjes Luc

@Luc.M 

@Lin86  Moest je dit niet openkrijgen, ik heb ze je ook gewoon gemaild. Groetjes Luc

@Luc.M  Ter Info:

Het pdf formulier “Overname van een telecomcontract” kan ik in ieder geval downladen via je bovenstaande link en kan ik openen ook.

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Dank je wel voor de test. Groetjes

Reageer