Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter inlichtingen geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer indien nog niet gebeurd, in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Dag,
Intussen ben ik in regio Hoeselt en werkt alles weer normaal.
Ik neem aan dat er dus effectief storing is in Wellen?
@FredericV. Er zijn inderdaad al werken bezig op de antenne. Deze zullen morgen gedaan zijn. Dit betekent niet dat je constant zonder netwerk zal zitten, maar de service zal wel sterk verminderd zijn. Onze excuses voor het ongemak.
Dag,
Sinds vrijdag 13/12 heb ik een zeer slechte tot geen verbinding in huis. Pas buiten lukt het na 30 seconden ongeveer om weer te bellen (geen strepen, wel verbinding).
Dit was de vorige weken geen probleem.
Zijn er misschien problemen?
Dag, intussen is dit in orde.