Alweer een jaar voorbij en ik ben nog altijd trouwe klant.
Dus terugkerende vraag: kan de korting verlengd worden?
En ander vraagje aan de PX-medewerkers: waarom kan die korting niet omgezet worden in een permanente korting? Dit zou het forum en de moderators toch ontlasten, niet waar?
En de vraag is daarnaast: Als je een goede (dus trouwe) klant ben en steeds tijdig betaalt, waarom kan de korting dan niet worden “verworven”? Wat verstaat Proximus dan anders onder getrouw zijn?
Proximus heeft deze korting oorspronkelijk in het leven geroepen voor onze trouwe klanten, maar deze was in principe slechts voor eenmalig 12 maanden. Wij verlengen deze opnieuw puur vanuit commercieel oogpunt.
Het is daarom mogelijk dat we deze korting in de toekomst niet meer kunnen of mogen verlengen. Het is eigenlijk een gunst en geen recht.
Wij hopen op uw begrip
Groetjes,Joel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.