Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Goedenavond, Wil de tv aanzetten rond 18u en krijg hem niet aan.Reset van de decoder en modem, geen resultaat.Factory reset op de decoder ook niet, na alle instellingen opnieuw in te geven krijg ik de melding ‘er is iets mis’ je kan ons contacteren op 0800 22 800. Wanneer ik daarnaartoe bel dan raak ik 5/10 voorbij het eerste keuzemenu, maar omdat ik met de telefoon bel die niet in het abo zit (werk) wordt ik niet herkend. Het vaste nummer staat niet meer op het factuur dus kan enkel selecteren dat ik men nr niet ken waarna ik na 10-15 sec van de lijn wordt verwijderd… Is er een algemene storing of moet ik toch maar als een gek blijven proberen tot het eens lukt.Weet dat er problemen zijn op men account want bij het activeren van fiber (2,5Gb) raak ik ook niet door de menu’s van myproximus.Men ging mij hiervoor contacteren maar nog niemand gehoord, wel een mail dat men over 2 of 3 weken een afspraak wil inplannen die ik niet kan activeren :DBlijf dus in een loophole zitten, iemand een
Waarom zíjn mijn kortingen deze maand verminderd en afgerond naar beneden?Nogthans toegekend tot eind october
Beste,Mijn busnummer is 301 (in adresgegevens 101) woon op 3de verdiep (in adresgegevens 1ste verdiep).Reeds 13 maal gemeld telefonisch en schriftelijk. Kan ik een screenprint toevoegen?Hopelijk iemand in het forum die me kan helpen.
Op My Proximus vind ik makkelijk een link om de klantendienst via mail te bereiken. Je moet eerst wat vragen beantwoorden (je telefoonnummer, waar het over gaat etc.) en dan kom je op een scherm terecht waar ze je aanraden om te bellen of te chatten. Gelijk welke antwoorden ik geef, altijd blijkt na enige tijd dat je toch niet kan mailen.Heeft iemand een rechtstreekse URL naar een pagina waarvandaan je een mail kan sturen? Of een e-mailadres?En ook (rechtsreekse vraag aan een moderator): waarom misleidt Proximus mensen op die manier?
Beste, ik heb enige tijd een preorder geplaatst voor een iPhone 16 pro Max, ordernummer R4WEBSHOP045918974. Deze zou ik normaal op 20/09 geleverd krijgen maar tot het heden heb ik nog niks ontvangen ook geen T&T.graag zou ik een update willen over waar het blijft en wanneer ik het krijg. het is zeer jammer dat we zo’n bedrag moeten betalen en er dan niks wordt geleverd en er geen updates worden gestuurd. wachtend op antwoord mvg
Dag iedereenOp 16 september 2024 heb ik via de webshop een abonnement aangevraagd in combinatie met een iPhone 16 Pro (pre-order) business. Voor de smartphone heb ik een bedrag van €299 betaald, en ik heb een orderbevestiging ontvangen. Tot mijn verbazing bleek het order volgens de klantenservice geannuleerd te zijn, zonder dat ik hiervan op de hoogte ben gesteld. Dit is bijzonder verwarrend, aangezien ik nog steeds de status van mijn smartphone kan volgen en er in mijn account geen melding wordt gemaakt van een annulering. Sterker nog, ik heb een sms ontvangen waarin stond dat de activering van mijn domiciliëring wegens een technische storing vertraagd zou worden, wat aangeeft dat er geen sprake was van een annulering. Volgens de klantenservice is er geen betaling uitgevoerd, wat uiteraard niet klopt, aangezien je via de webshop zonder betaling niet verder kunt. De orderbevestiging toont duidelijk dat er wel is betaald, en ik heb bovendien een betalingsbewijs. Hoe gaan we nu verder, a
Sinds enkel weken hebben ze een nieuwe internetbox van proximus geinstalleerd. Sinds dien kan ik geen verbinding maken met mijn digital black van Niko Home control (domotica systeem)Mijn digital black detecteerd wel het wifi netwerk. Maar in de app (van niko home control) blijft de digital black offline staan. Het lijkt alsof de nieuwe internetbox deze digital black niet toe laat in zijn netwerk systeem. Heb al gebeld naar niko home services en dit zou blijkbaar een gekend probleem zijn sinds de nieuwe internetboxen. Zij verwijzen mij door naar proximus. Bij proximus kreeg ik de opdracht om enkele poorten te forwarden. Heb ik reeds gedaan maar zonder sccs. Kan iemand mij hier verder mee helpen?
Beste, ik heb een iPhone 16 pro max op 18 september bested en toen stond op de site dat levering is op 20. Op 23 heb ik een mail gekregen dat iphone is niet meer op voorrad. Tot nu heb ik niks meer gehoord of gekregen. Graag een antwoord aub. Op dit moment heb ik geen gsm meer. Bestelnummer Bestelling smartphone met nummer R4WEBSHOP045935860
Ik krijg hetzelfde probleem met identificatie van pay&go na het afgeschakelen van een abonnement dat op mijn ex-werkgevers stond. Ik zit momenteel in het buitenland dus het lukt me niet om langs te komen bij een proximusshop. Mijn profiel is intussen goed aangevuld. Kan een moderator me hier helpen? Dank!
Aanvraag ingediend eind juni voor een bezoek van happy house technieken. Pas na een maand telefonisch gecontracteerd geweest met dan de mededeling dat hiervoor geen technieken zal langskomen, moeten zelf maar uitkijken voor een oplossing… Service:😔😔😔😔Mvg Jessie
Ik heb reeds weken lang problemen met de nieuwe decoder : geluid en beeld niet synchroon, opnames van bepaalde zenders kunnen niet bekeken worden ,waarbij de melding :item kan niet worden afgespeeld , of foutcode. Ook de dienst storingen hebben mij niet kunnen helpen.De decoder en BBox 3 reeds meerdere keer heropgestart.geen oplossing
Bij opnames van series moet je doorgaan naar afleveringniveau om te zien of er binnenkort opnames worden verwijderd.Kan er op het niveau van opnames geen “alert” toegevoegd worden. Je ziet bvb wel het aantal afleveringen, een waarschuwing hier al zou handig zijn.
Onder “Persoonlijke informatie” staat de taal ingesteld op Engels waardoor ik ook mijn facturen in het Engels krijg. Blijkbaar kan je dit zelf niet aanpassen dus zou iemand van de Proximus mensen hier dat kunnen aanpassen voor mij? Ik zou graag gewoon Nederlands als voertaal hebben. Dank bij voorbaat.
Hallo,Ik heb al maanden het volgend probleem. Ik heb dit al gemeld maar geen reactie gekregen hierop.Elka dag bij het heropstarten van een zender ( bijv nieuws van 19u00) na 22u00 krijgt ik systeemfout met P…Ik heb zowel modem als de router al herstart. Ik heb al wel opgemerkt dat de downloadsnelheid zakt naar 5,4 mbps (wifi). Na de test op jullie netwerk blijkt dit plots opgelost te zijn naar 50 à 60 mbps. Ik had dan ook graag geweten wat er na 22u00 met mijn lijn gebeurd.Kunnen jullie alles instellingen nakijken aub, zowel het probleem als de downloadsnelheidBedankt
Sinds maandag heb ik een mobile Flex 15 toegevoegd aan mijn Flex S (tv + internet). Ik stelde dinsdag enkele zaken in via Producten | Proximus:Blokkeer dataverbruik buiten EU Bel, sms en surf enkel binnen de EU Voicemail: uitschakelen = OKDe voicemail is correct uitgeschakeld. De andere twee opties kan ik niet testen momenteel. Ik zie nu het volgende op Producten | Proximus: Uw bestelling is in behandelingAlle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld. Alle sliders naast de opties zijn grijs (uitgezonderd ‘sms-meldingen’).Mijn vraag: is er nog iets dat open staat / blijft hangen bij jullie? Kan ik iets ondernemen van mijn kant?
Gisteren afgeschakeld van een abonnement dat stond op mijn ex-werkgevers naam (MAAE). Dat was al een belachelijke rompslomp, nummer wordt om middernacht overgezet op Pay & Go. Maar identificeren van de Pay & Go lukt op geen enkele manier. Niet voor mijn nummer en niet voor het nummer van mijn vrouw. Met als resultaat dat wij vandaag niet kunnen bellen of sms’en.Zelfs bellen naar support is niet mogelijk zonder identificatie.
Sinds een aantal maanden heb ik problemen met My E-press en kunnen + artikels niet worden gelezen zoals het zou moeten.Mijn moeder heeft geen issues hiermee, aan wat kan dit liggen?We hebben elk een account op HLN, zelfde Proximus klantnummer.
Ik krijg regelmatig de melding op het home schermTECHNISCH PROBLEEM Wegens een technisch probleem kan je enkel live tv -kijken of de tv-gids raadplegen Wat is hier de oorzaak van
Een vraag voor een Proximus-medewerker:Zit er nog marge op mijn internetlijn? De SagemTool geeft een profiel van 70/30, terwijl de Max Bit Rate op 112.426 kbps down en 33.020 kbps up staat. Geschatte afstand is 218 meter, terwijl deze afstand vóór een aanpassing enkele maanden geleden nog rond de 150 meter lag. De technieker zei toen dat DLM wel zou passeren om te verhogen, maar dat is nooit gebeurd.Kunnen jullie eens kijken? Alvast bedankt.
Ik ben vorige week verhuist en heb alles van Proximus, dus de Modem/router en de decorder (B-Box 3) etc meegenomen en correct aangesloten in mijn nieuw huis (er lag al een Proximus aansluiting van de vorige eigenaars). Maar we hebben nog geen internet en tv want deze moet volgens Proximus nog geactiveerd worden door een technieker.Echter hebben we al 4 keer een afspraak gemaakt voor een technieker te laten komen om alles te activeren en is deze 4 keer niet komen opdagen. Nu vraag ik me af of het überhaupt nodig is dat de technieker komt en of wij het internet en tv niet zelf kunnen activeren? iemand die me kan helpen?Groetjes Sander
Beste,Ik krijg plots 2 facturen. Die voor september (wat normaal is) en ook ineens 1 voor oktober. Aangezien dit ineens wel veel is, zou het mogelijk zijn om beide uit te stellen met een week ofzo? of anders een betaalplan om deze in 3 maal te betalen? Liefst gewoon een uitstel wel. alvast bedankt
Sinds de update hebben wij regelmatig de foutcode 139.We kijken naar twee opgenomen afleveringen en wanneer we de derde willen starten komt er een cirkeltje en daarna foutcode 139. Ik heb mijnAls we daarna uitgesteld naar een uitzending willen zien krijgen we de foutcode 131.Hoe los ik dit op?Wanneer ik de AndroidTV box zonder spanning zet en terug opstart is het probleem weg
Op VRT heb ik “Red Rock” in serie opname staan.En ik wou het van dinsdag 1 oktober bekijken maar alleen de laatste seconde staat erop en het programma dat erna komt. Wat is de reden?
Beste,Sinds kort een LG OLED TV.Als ik de V7 decoder aanzet, dan gaat de TV steeds in een HDR mode. Nochtans zijn er bij mijn weten geen kanalen die HDR uitzenden. Hoe kan ik de decoder instellen om SDR content als SDR door te sturen naar de TV?Mvgr,D.
Ik had graag geweten of ik via mijn router alle bezochte web adressen van mijn diverse toestellen kan bekijken! Iemand een idee of dit kan? Mvg.Kevin
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.