Skip to main content

ik had een technische vraag die gemakkelijk kon beantwoord worden, maar toch weigerde jullie “medewerker” verdder te gaan zonder al mijn prive-gegevens op te vragen.
Klantnummer kan ik nog begrijpen maar waarom moet ik mijn geboortedatum en wat nog meegeven.
Er vroeg geen interventie, ik bestelde niets, ik wou geen een antwoord op een technische vraag.

En kom niet af met controle en beveiliging, mijn klantnummer is genoeg.
En als iemand is aangelogd met mijn logingegevens op dit forum dan zit ik met groter probleem want dan kan die sowieso zonder jullie “hulp” aan mijn gegevens.

En wat was de technische vraag?

@hasdee Wanneer werd dit gevraagd? Deze gegevens worden normaalgezien inderdaad enkel gevraagd als er wijzigingen moeten gebeuren. Het klopt dat dit niet nodig is voor een algemeen antwoord op een technische vraag. 

We zullen deze gegevens echter nooit openbaar vragen en dit is enkel om ze te vergelijken met de gegevens die we al van je hebben om misbruik te voorkomen. 

Als je je paswoord voor het forum veilig houdt en eventueel regelmatig wijzigt, zou er ook niemand zomaar met je gegevens kunnen inloggen. 

Heb je ondertussen wel een antwoord gekregen op je vraag ?

mijn vraag was rond een opname: hoe is het mogelijk dat ik een opname die binnenkort vervalt niet meer kan bekijken, noch via tv noch via computer. Nergens vroeg ik om een wijziging.

(ik wil jullie er ook op wijzen dat ik jullie mails niet altijd zie mits deze in spam komen wegens spf-record issue bij jullie, gemeld via andere topic)

Reageer