Skip to main content

Mijn vader zijn skynet e-mailadres, die hij gebruikt voor zijn zaak, komt bij leveranciers en contacten in de spambox terecht. Al zijn uitgaand mail verkeer om bijvoorbeeld onderdelen te bestellen komt terecht in de spambox van leveranciers. We hebben al enkele malen de gegevens gereset en terug opnieuw ingelogd, maar het probleem blijft aanhouden. 

Zelfs als ik test mails stuur naar mijn eigen emailadres, waarin hij als contact staat en als VIP is aangeduid, komen deze in de spambox terecht. 

Weet iemand hier raad mee? 

Alvast bedankt

Ik heb net hetzelfde. Heb jij intussen al een oplossing gevonden?


idem, bij mij, mensen


@DVL 

Ondervind je dit ook wanneer je een mail verstuurd via de webmail? Webmail | Proximus

 

Geert


@SteveVS 

@Chas uit Turnhout 

Onze verontschuldigingen dat we niet vroeger gerageerd hebben.

Ondervinden jullie nog dat verstuurde mails in de spam terrecht komen?

 

Geert


jazeker, zelfs in webmail


@DVL 

Kan je mij in een privé bericht drie voorbeelden (emailadressen) met tijdstip doorsturen van emailberichten die in Spam terrecht kwamen?

Dan laat ik dit onderzoeken door IT.

 

Geert


dank voor de opvolging

maar naar welke email adres met ik dat sturen ?


@DVL 3 voorbeelden van mail adressen sturen via een privébericht naar GeertC door te klikken → hier 


Reageer