Skip to main content

Is er momenteel een algemeen probleem met het afspelen van "mijn videos" bij de pickx app? Zowel via de digibox als de app (ook over 5G) kunnen de video's niet gestart worden. Frustrerend tijdens de kerstvakantie 

Heb net zelfde probleem, zowel opnames als terugkijk-tv werken niet, steeds foutmelding P139

Ook hier fout P139 en kan geen opnames bekijken of wissen 

Ook hier fout P139 en kan geen opnames bekijken of wissen . Alles reeds gereset, maar nog steeds P139 oeps......

Ter info:

Heb het hier eens getest om te kunnen weten of het algemeen is en dit blijkt toch niet algemeen te zijn want dit werkt nog bij mij.

Je kan eventueel altijd eens bellen naar 0800 22 800 (tot 22u), mss weten ze daar toch iets meer!

PS: Dit is de algemene info van PX op het forum

Wij hebben ook een probleem met VOD. Hier een film gehuurd, die wil niet starten. De enige optie die we krijgen is de trailer bekijken en opnieuw huren. Maar hij staat nu wel bij de gehuurde films. 

heb je de internet box en decoder al een eens heropgestart in deze aangegeven volgorde 

→ herstart uw toestellen

Er zijn op dit moment algemene problemen met de tv backend als het over opnames en VOD gaat. Onze achterliggende diensten doen er alles aan dit zo snel mogelijk op te lossen.

Ik heb net een film gehuurd in HD, maar kan deze niet afspelen, enkel een trailer in het Frans. Hij staat wel bij mijn gehuurde films, maar kan deze dus niet afspelen. Heb alles al een keer gereset, maar niets helpt. Bedankt Proximus voor dit kerstkado ... NIET!!!! 😡

Reageer