@Argenteus
Heb je al de cookies al eens verwijderd op je internet browser?
Geert
@GeertC Heb ik al gedaan zonder positief resultaat! ik werk met Win Edge, laatste update.
Het probleem ligt niet lokaal maar bij Proximus webmail zelf.
Ik vind ook die paarse achtergrond na een selectie (=sinds een paar dagen) , verschrikkelijk, dit maakt de tekst bijna onleesbaar.
De ellende van gisteren duurt verder!
Constant ‘een unexpected error’ , onderbroken en opnieuw inloggen!
Voormiddag werkte hier alles nog perfect (ter info : mijn laptop is volledig ge-updated)
Maar daarnet had Ik in webmail zowaar plots dezelfde problemen.
Het lijkt mij vooral een serverprobleem. Thunderbird blijft soms hangen op aanmeldingsgegevens verzenden (of op nieuw wachtwoord ingeven) en maakt dan plots wel verbinding. Maar (test) mails komen niet door.
--→ En inderdaad de veel te donkere paarse achtergrond is een ramp !!! 😡
Inderdaad zoals je zegt moet het iets te maken hebben met servers, anders zou iedereen er wel last van ondervinden. Hier in ieder geval nog niets van ondervonden niet via webmail en niet via Thunderbird.
@Argenteus
Kan je het gmail adres vermelden bij de opmerkingen op je profiel, dan laat ik dit door IT nakijken.
Geert
@GeertC ik vind geen rubriek opmerkingen op mijn profiel??
Maar ook via Webmail kan ik geen e-mail ontvangen die verstuurd wordt naar dit basis-adres. Hier ontvang ik geen melding maar ook geen mail.
@Argenteus
GeertC bedoelt In het veld "Ticket" via je → ForumProfiel ; bij hen wordt dit veld anders benoemd.
@Martin Bedankt, inderdaad via Ticket lukt het!
@Geert vandaag lukt het opnieuw om e-mails naar het basis e-mailadres te verzenden.
Ik hoop dat het zo blijft.
Ook vandaag, de ganse morgen reeds constant ‘unexpected error’
Het Webmail probleem ‘Unexpected error’ blijft ervoor zorgen dat het bijna onmogelijk is op een normale manier een e-mail te schrijven en te verzenden, zonder telkens opnieuw te moeten herbeginnen, inloggen inbegrepen.
Ben ik dan werkelijk de enige met dit probleem en is dit voor de Proximus IT-mensen niet voldoende belangrijk om dit op te lossen?
Ben ik dan werkelijk de enige met dit probleem en is dit voor de Proximus IT-mensen niet voldoende belangrijk om dit op te lossen?
Neen, je bent niet de enige, ik ondervind dit dagelijks, een hoop ellende is het.
Wij klanten moeten maar geduld hebben.
Wij zijn niet belangrijk.
Wij moeten alles maar aanvaarden.
Voor 2003 waren er nog techniekers die werkten bij RTT - Belgacom – Poximus die moeite deden om een probleem bij een klant op te lossen,
Nu zijn het allemaal privé aannemers waarvan de werknemers maar komen werken voor hun maandelijks loon en de rest de pot op.