Kies betaalmiddel (VISA/MasterCard/Bancontact/PayPal)
Bel naar klantendienst
Zij kunnen u niet helpen
Sturen u door naar Proximusshop
Ga naar Proximusshop
Zij kunnen u niet helpen
Geven u manier om te verifiëren per SMS
Doe SMS-identificatie
Zoek iemand met een Proximus-abonnement
Vraag die persoon om een SMS te versturen IDENT <GSMnummer> <GSMnummer> naar 8804
BevestigingsSMS arriveert nooit (niet bij andere persoon, niet bij mij)
Probeer te bellen naar eender welk nummer met Pay&Go-kaart: nogsteeds geblokkeerd
Dit nummer wordt overgenomen door mijn werkgever, maar overname is pas mogelijk NADAT ik mijn Pay&Go heb geïdentificeerd -.-
Bladzijde 1 / 2
@scrrr
ik laat navragen of er een algmeen techn probleem is, want ik had daarstraks nog iemand die daar probl mee had.
we houden je op de hoogte
gr,
Tina
Sorry maar jullie verdienen als proximus al behoorlijk veel op internet en mobiele telefonie en jullie kunnen niet eens een deftige manier schrijven dat mensen kunnen indentificeren. Ongelooflijk hoe belachelijk Proximus zich maakt. Ik heb zelfs geprobeerd om uiteindelijk via een ander mobiel netwerk en sim te identificeren via firefox op een mobiele telefoon. Kies je de betaling 1 euro, toont het betalingsscherm doodleuk een QR code op je mobiele telefoon om te betalen )) Hoe moet ik dat betalen met payconiq of de bankapp ? Een screenshot maken en uploaden of een fax versturen?
Eerlijk, echt waar, dat Uw developers en analisten weer naar school gaan.
Dag @scrrr probeerde je alom te configureren via het nummer 1911? Kun je dat even uittesten? Daarna zou de identificatie moeten lukken. Groetjes, Heidi
Dag @scrrr probeerde je om te configureren via het nummer 1911? Kun je dat even uittesten? Daarna zou de identificatie moeten lukken. Groetjes, Heidi
Dag @HeidiE
Die methode ken ik niet.
Moet ik hiernaar bellen met de geblokkeerde SIM of een andere Proximus-SIM?
@scrrr met de nummer die je wenst te herladen. Indien dat niet lukt, met een ander nummer proberen.
@scrrr met de nummer die je wenst te herladen. Indien dat niet lukt, met een ander nummer proberen.
1911 bellen met de geblokkeerde SIM wordt beantwoord met de typische boodschap (zijnde dat mijn SIM nog geblokkeerd is omdat deze niet geïdentificeerd is).
Ik heb nu geen ander nummer beschikbaar om dit mee te proberen. Maar ik gok dat ik hier eenzelfde resultaat zal krijgen (dat ik mijn SIM niet kan opladen wegens geblokkeerd).
PS: Dit is echt niet OK.
Identificatieprocedure misbruiken om gebruiker in te schrijven voor advertenties etc. Bovendien opt-out ipv opt-in, wat een inbreuk op de GDPR is.
Dag @scrrr ik vraag opnieuw na bij de achterliggende dienst. En idd, dit is niet ok, ik geef het meteen door aan de betrokken dienst voor GDPR!
@scrrr Indien de identificatie niet lukt via de opgegeven methodes op www.proximus.be/identificeer dan vrees ik dat de laatste mogelijkheid is dat je even langskomt in de Proximus shop zodat de identificatie ter plaatse kan gebeuren. Groetjes, Antonella
@scrrr Indien de identificatie niet lukt via de opgegeven methodes op www.proximus.be/identificeer dan vrees ik dat de laatste mogelijkheid is dat je even langskomt in de Proximus shop zodat de identificatie ter plaatse kan gebeuren. Groetjes, Antonella
Ik denk dat je een stuk uit m’n bericht hebt gemist.
Ik ben effectief langs een shop gegaan en kreeg daar de melding dat men zo’n identificatie niet meer kan doen. Blijkbaar worden mensen via de telefonische helpdesk steeds naar de shops gestuurd, maar wordt dat daar niet meer gedaan.
@scrrr Is het goed voor jou als ik het probleem probeer te omzeilen door dit nummer tijdelijk te activeren als een abonnement op jouw klantnummer? Nadien kan het als abonnement worden overgenomen door de werkgever of kan ik het na het weekend terug omzetten naar prepaid waarbij deze dan automatisch geïdentificeerd zal staan. Dan maak ik een dossier op voor mezelf ter opvolging. OK voor jou? Groetjes, Antonella
@scrrr Is het goed voor jou als ik het probleem probeer te omzeilen door dit nummer tijdelijk te activeren als een abonnement op jouw klantnummer? Nadien kan het als abonnement worden overgenomen door de werkgever of kan ik het na het weekend terug omzetten naar prepaid waarbij deze dan automatisch geïdentificeerd zal staan. Dan maak ik een dossier op voor mezelf ter opvolging. OK voor jou? Groetjes, Antonella
Dat zou super zijn.
Mijn werkgever zou al bezig moeten zijn met het proces ter overname van het nummer, dus dat zou binnenkort ook in jullie systeem moeten arriveren. Als jouw oplossing ervoor kan zorgen dat dit proces niet vast komt te lopen, zou dat dat dus fantastisch zijn.
@scrrr Deze nacht zal het nummer omgezet worden van prepaid naar Mobilus S gsm-abonnement op jouw naam. Na het weekend kan ik het terug omzetten naar prepaid zodat de werkgever de aanvraag kan vervolledigen. Ofwel, als je de overnamedocumenten hebt, kan ik eens zien als ik het op de werkgever kan overzetten met het door hem gevraagde abonnement (dat is afhankelijk van de grootte van het bedrijf en in welk systeem ze bij ons intern zitten en ook van het gevraagde gsm-abonnement). Maar indien mogelijk, wil ik het wel in orde maken. Ik volg dit verder op via dossier 48409647. Groetjes, Antonella
@scrrr Het nummer is sinds vandaag terug een prepaid en staat ineens geïdentificeerd op jouw naam. Ik ga hierbij dossier 48409647 afsluiten. Groetjes, Antonella
Hartelijk dank voor jouw hulp @AntonellaD
Mocht de overname om de e.o.a. reden alsnog niet lukken, zal ik een nieuwe post openen met verwijzing naar het dossiernummer, maar ik ga er van uit dat alles nu wel zal lukken
@AntonellaD, identiek zelfde probleem, denk dat ik alle online mogelijkheden heb geprobeerd. Dit probleem (deze problemen, want allemaal verschillende issues) dateert van 7 maanden geleden.
Hebben jullie ondertussen een workaround of moet ik ook bij een proximus shop proberen?
@AntonellaD Exact dezelfde problemen als hierboven beschreven. Hoe los ik dit verder op? Kan de helpdesk niet bellen omdat het nummer geblokkeerd is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.