Skip to main content

Beste,

Alvorens ik een film wil huren, wil ik graag de trailer bekijken en dat lukt. Alleen staat de taal bij mij in het Frans en kan ik dit niet aanpassen. Hoe krijg ik dit aangepast naar het Nederlands of het Engels?

 

 

heb jij het kunnen oplossen want ik heb dit ook en haat het om het in het Frans moet horen.


ik heb gisteren via een chat met een medewerker van proximus gesproken maar die kende er blijkbaar ook niks van zoals vele chats verlopen. ik merk op dat je op je telefoon kan kiezen tussen frans en Nederlands maar op mijn tv, terwijl alle instellingen op Nederlands staan, ik toch alleen de trailers in het Frans kan zien.

en blijkbaar reageerd niemand van de aangesloten proximus medewerkers op deze vraag hier, 

hallo medewerkers, wij zoeken een oplossing aub

graag jullie kennis en medewerking gewenst.

dank u

 

 


Ook wij hebben dit probleem. Heeft er al iemand de oplossing?


@Isabel De Beule ​@Cin1980 ​@de pierre  Dit is een gekend probleem, als je uiteindelijk de film huurt kun je dit aanpassen.


waarom reageerd niemand van proximus hierop,? 

en nog erger waarom word dit niet opgelost?

het kan voor de programmeurs toch niet zo moeilijk zijn om dit op te lossen.

gisterenavond ook alweer geen terugkijk tv noch opnamens konden niet worden bekeken, ik weet het niet maar proximus tv is niet wat ik er van verwacht had toen ik overstapte van telenet naar proximus..…

 

PROXIMUS ACTIE EN REACTIE VERWACHT!


@de pierre  ik heb dit overgemaakt aan de mensen van IDTV. Wij wachten op feedback van hun.


Reageer