Skip to main content

Beste collega,

Betreffend Upgrade Proximus naar nieuw Pickx TV-platform.
Vooraleer Proximus een nieuw Pickx TV-Platform software-update uitvoerde werkte alles prima.

Na de door Proximus gedane software-update zaten de tv-zenders niet meer op de juiste nummers: zowel in PickxApp als op TV via TV-Box.
Na de volgorde van de tv-zenders te hebben veranderd en opgeslagen via :
https://www.pickx.be/zenders ontbraken er enkele zenders in de guidelist op TV via TV-Box, namelijk Play Crime, VTM-Gold, ......  .

Het rare is dat ik al deze zenders WEL zie in de guidelist in de Pickx App, maar NIET in de guidelist op TV via TV-Box.

Nadat ik de zenders terug gezet heb naar oude nummering en de Internet-Box en de TV-Box herstart heb,  zie ik terug al deze zenders maar als ik er wil naar kijken of iets wil opnemen krijg ik :

FOUTMELDING-P016 met de tekst oeps er ging iets verkeerd !

Ik heb gebeld op 26/11/2024 16u07 met de helpdesk op 080022800 maar geen oplossing en ik ben er niet wijzer van geworden.

Ik heb dan de Internet-Box en de TV-Box herstart, maar niets is veranderd.

Wat kan ik nog doen om dit op te lossen ????????????

Francis Bonnewijn : Proximus ID980466

Klantnummer :      614630471

probeer eens of dit een oplossing geeft.

• Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Clear data & herstart         

Gaat tv box dan terug naar fabrieksinstellingen en wordt er bij clear en herstart  alles terug naar de laatste update gebracht? 

Of komen de gewiste updates geleidelijk terug?

Neen, fabrieksinstelling is iets anders dit is een reset van de decoder zoals uitgelegd hier

Wat gebeurt er met de updates bij clear en herstart?

Wordt de tv box terug gezet naar oudere software versie en zijn alle latere updates weg of worden deze aansluitend opnieuw geïnstalleerd?

De update versie die blijft de zelfde. 
Gewoon eens proberen om te zien of het iets oplost.

Reageer