Beste collega,
Betreffend Upgrade Proximus naar nieuw Pickx TV-platform.
Vooraleer Proximus een nieuw Pickx TV-Platform software-update uitvoerde werkte alles prima.
Na de door Proximus gedane software-update zaten de tv-zenders niet meer op de juiste nummers: zowel in PickxApp als op TV via TV-Box.
Na de volgorde van de tv-zenders te hebben veranderd en opgeslagen via :
https://www.pickx.be/zenders ontbraken er enkele zenders in de guidelist op TV via TV-Box, namelijk Play Crime, VTM-Gold, ...... .
Het rare is dat ik al deze zenders WEL zie in de guidelist in de Pickx App, maar NIET in de guidelist op TV via TV-Box.
Nadat ik de zenders terug gezet heb naar oude nummering en de Internet-Box en de TV-Box herstart heb, zie ik terug al deze zenders maar als ik er wil naar kijken of iets wil opnemen krijg ik :
FOUTMELDING-P016 met de tekst oeps er ging iets verkeerd !
Ik heb gebeld op 26/11/2024 16u07 met de helpdesk op 080022800 maar geen oplossing en ik ben er niet wijzer van geworden.
Ik heb dan de Internet-Box en de TV-Box herstart, maar niets is veranderd.
Wat kan ik nog doen om dit op te lossen ????????????
Francis Bonnewijn : Proximus ID980466
Klantnummer : 614630471