Skip to main content
Vraag

Proximus webmail

  • December 19, 2024
  • 12 reacties
  • 225 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

deze popup verschijnt constant en  er moet telkens opnieuw ingelogd worden.

Ook kan men geen e-mail versturen naar het basis e-mailadres.
Hieronder antwoord via Gmail.

Adres niet gevonden

Je bericht is niet bezorgd aan b9xxxxxx@skynet.be omdat het adres niet kan worden gevonden of geen e-mail kan ontvangen.

 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 19, 2024

@Argenteus 

Heb je al de cookies al eens verwijderd op je internet browser?

 

Geert


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • December 19, 2024

@GeertC  Heb ik al gedaan zonder positief resultaat! ik werk met Win Edge, laatste update.

Het probleem ligt niet lokaal maar bij Proximus webmail zelf.
Ik vind ook die paarse achtergrond na een selectie (=sinds een paar dagen) , verschrikkelijk, dit maakt de tekst bijna onleesbaar.


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • December 20, 2024

De ellende van gisteren duurt verder!

Constant ‘een unexpected error’ , onderbroken en opnieuw inloggen!


Mutlie
  • December 20, 2024

Voormiddag werkte hier alles nog perfect (ter info : mijn laptop is volledig ge-updated)
Maar daarnet had Ik in webmail zowaar plots dezelfde problemen.
Het lijkt mij vooral een serverprobleem. Thunderbird blijft soms hangen op aanmeldingsgegevens verzenden (of op nieuw wachtwoord ingeven) en maakt dan plots wel verbinding. Maar (test) mails komen niet door.

 

 


--→  En inderdaad de veel te donkere paarse achtergrond is een ramp !!! 😡

 


Martin
  • December 20, 2024

Inderdaad zoals je zegt moet het iets te maken hebben met servers, anders zou iedereen er wel last van ondervinden. Hier in ieder geval nog niets van ondervonden niet via webmail en niet via Thunderbird.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 20, 2024

@Argenteus 

Kan je het gmail adres vermelden bij de opmerkingen op je profiel, dan laat ik dit door IT nakijken.

 

Geert


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • December 20, 2024

@GeertC  ik vind geen rubriek opmerkingen op mijn profiel??

Maar ook via Webmail kan ik geen e-mail ontvangen die verstuurd wordt naar dit basis-adres. Hier ontvang ik geen melding maar ook geen mail.


Martin
  • December 20, 2024

@Argenteus 

GeertC bedoelt In het veld "Ticket" via je → ForumProfiel ;  bij hen wordt dit veld anders benoemd.


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • December 21, 2024

@Martin  Bedankt, inderdaad via Ticket lukt het!

@Geert vandaag  lukt het opnieuw om e-mails naar het basis e-mailadres te verzenden.
Ik hoop dat het zo blijft.


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • December 21, 2024

Ook vandaag, de ganse morgen reeds constant ‘unexpected error’ 


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • December 24, 2024

Het Webmail probleem ‘Unexpected error’ blijft ervoor zorgen dat het bijna onmogelijk is op een normale manier een e-mail te schrijven  en te verzenden, zonder telkens opnieuw te moeten herbeginnen, inloggen inbegrepen.

Ben ik dan werkelijk de enige met dit probleem en is dit voor de Proximus IT-mensen niet voldoende belangrijk om dit op te lossen?


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • December 28, 2024

Ben ik dan werkelijk de enige met dit probleem en is dit voor de Proximus IT-mensen niet voldoende belangrijk om dit op te lossen?

 

Neen, je bent niet de enige, ik ondervind dit dagelijks, een hoop ellende is het.

Wij klanten moeten maar geduld hebben.

Wij zijn niet belangrijk.

Wij moeten alles maar aanvaarden.

 

Voor 2003 waren er nog techniekers die werkten bij RTT - Belgacom – Poximus  die moeite deden om een probleem bij een klant op te lossen,

Nu zijn het allemaal privé aannemers waarvan de werknemers maar komen werken voor hun maandelijks loon en de rest de pot op.