Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Heb nieuw toestel galaxy s24 bij proximus gekocht.Heb alle apps overgedragen van oud toestel overgebracht naar nieuw.Lukt mij echter niet via my proximus app producten alle enz.. en volg de onderrichtingen om public wifi te activeren.
Ik kijk live tv pickx op mijn laptop. Hoe kan ik dan ondertitels krijgen?
Bij de VRT zijn ze ook gestart met verplicht reclame bekijken de eerste minuut van je opnames van de VRT, dit is voorlopig bij telenet in werking gezet, normaal zouden andere Vlaamse providers ook moeten volgen.na DPG media en Play zal dit nu dus ook bij VRT een minuut verplichte reclame worden.
Geachte,Ik heb een TV Box (reeds een paar jaar oud) en die blokkeert om de haverklap bij het bekijken van opgenomen programma’s. Beeld bevriest en er kan niets meer gedaan worden qua vooruit of achteruit spoelen, zelfs niet uitzetten.Op sommige momenten is deze box wel enorm warm.Het enige wat ik kan doen is deze box uitzetten en na enige tijd weer aanzetten en dan gaat de TV box weer werken.Wat moet er gedaan worden? Of wat kan u doen?Met vriendelijke groeten,Dobcla
Ik gebruik Pickx reeds een aantal jaren tijdens mijn verblijf in mijn appartement in Spanje.Voor de zomer heb de eerste problemen ondervonden tijdens het streamen via het web vanaf mij laptop.Ik ben nu na een onderbreking van 3 maanden terug in Spanje en de problemen zijn er terug.Tijdens het streamen van het web via mijn laptop is het beeld regelmatig aan het bufferen. Zelfs mijn mail openen tijdens het streamen lukt niet zonder dat de streaming stopt.Het geluid begint regelmatig te stotteren. Deze problemen zijn er enkel bij het gebruik van Pickx.In eerste instantie dacht ik dat het probleem aan mijn wifi verbinding lag.De verbinding is een fiber verbinding 600MB.Ik gebruikte een Chromecast via een HDMI aansluiting.De technieker van mijn Internet provider is ter plaatse geweest en heeft mijn router vervangen zonder resultaat.Ik ben ondertussen veranderd van Internet provider eveneens fiber verbinding 600MB zonder resultaat.Op dat ogenblik dacht ik aan een probleem met mijn Chrome
Ik kan vandaag ineens een opname niet doorspoelen, ik zou “replay+” moeten hebben zogezegd.Waarom neem ik dan nog zaken op?
Beste waarom is mijn factuur met 0,10 cent opgeslagen?Index of wat?grtjs joan
Hallo op de my proximus app staat er dat mijn b box niet actief is. Hoe moet ik hem activeren? Mvg
Ik heb Internet Maxi Fiber abonnement waar de snelheid 8,5gb download en 1gb upload. Ik heb dit als netwerk kaart. Asus 10 Gigabit XG-C100C. Maar hoe kan ik zien of dat ik die snelheid van 8,5gb wel haalt? fijne dag nog. Groeten
Beste,De laatste tijd bevriest mijn beeld regelmatig bij het bekijken van opnames. Geen enkele knop functioneert of reageert nog dan. Enige optie is de boel opnieuw opstarten. Ik heb deze tv box al jaren, dus ik vermoed dat die zijn beste tijd gehad heeft. Ik neem ook heel veel dingen op. Ik denk dat ik een V5 decoder heb met bbox 3 (al 8j oud). Heb vernomen dat de oude tv-boxen vervangen worden door Proximus. Enig idee of deze ook zullen vervangen worden en wanneer ? Begin het heropstarten telkens een beetje beu te worden. Bedankt alvast. Mvg,Virga-Carla
Omdat je via de "gewone" decoder geen Streamz of Prime Video kan kijken, en onze decoder in de woonkamer de laatste tijd regelmatig vastliep, dacht ik eraan om over te stappen op een Android V7. (Wij hadden er al een in de woonkamer, maar ik wist niet meer waarom we teruggingen naar de analoge... Vooral omdat we de Android-decoder nog steeds in een andere kamer blijven gebruiken.) Oké, alles verliep soepel tijdens de installatie en ik keek even naar TV.Toen begon het weer. Pop-ups met: (De resolutie, d.w.z.) AUTO of 16:9 En danEC/ReceiverWIDE Gevolgd doorEC/Receiver1080p/50 Hz input Het beeld wordt vaak zwart tijdens deze onderbrekingen. We hebben een Denon receiver AVR-X2600H, een Panasonic TV TX-L37ET5 en een TP-link LAN hub. (Ook duurdere vergulde HDMI-kabels.) Alle apparaten zijn via vaste kabels met elkaar en het internet verbonden. De laatste keer had ik veel contact met Denon en heb ik alle mogelijke oplossingen geprobeerd die ze voorstelden, maar niets hielp. Weet iemand hier w
mijn V5 decoder begint af en toe te haperen en proximus heeft me de nieuwe V7 opgestuurd.ik heb 2 TV’s verbonden op 1 decoder. De ene tv staat gericht naar de keuken, de 2de staan gericht naar de woonkamer. ik hoef geen 2 decoders want beide spelen hetzelfde beeld af.de nieuwe V7 heeft enkel 1 HDMI uitgang en kan de andere TV dus niet meer aansluiten via de analoge stekkers. ik kan echter wel nog een oudere werkende V5 kopen op 2dehands. als ik zo ene aansluit, gaat proximus me dan een 2de decoder huur aanrekenen aangezien ze weten dat ik een V7 heb maar ze een V5 detecteren op het netwerk (heb hier veel topic’s zien passeren over ‘gekochte’ decoders).ik wil eigenlijk niet overstappen naar een V7, maar heb geen keuze.mogelijkheden om een V5 te kopen is er ook niet, enkel een 2de huren aan 8€/maand.en dat vind ik te gek. ofwel koop ik een HDMI splitters ofwel een oude V5 op 2dehands. jammer dat proximus niet toelaat om decoders zelf aan te kopen. op ons appartement aan zee hebben we enk
Dag allemaal,In mijn nieuwe huis dat uit de jaren zestig komt, probeer ik mijn internetaansluiting in orde te krijgen. Ik heb enkel deze kabel die binnen komt. Op welk contactpunt dien ik welke kabel aan te sluiten? Mijn enige bedoeling is internet, geen telefonie.Alvast bedankt!
Hallo,Volgend probleem: Webmail werkt opnieuw niet.Is er een probleem?
De laatste tijd moet ik meer en meer vaststellen dat de decoder (V5c) bijzonder traag reageert op de commando’s van de afstandsbediening. Bijvoorbeeld bij het doorspoelen van een programma duurt het toch wel even vooraleer het commando om het doorspoelen te stoppen effectief wordt uitgevoerd. Wanneer het beeld dan weer normaal loopt, bevriest de uitzending een momentje om dan normaal verder te lopen. Bijzonder vervelend… Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Op 8 augustus heb ik een contract Fiber Giga + mobiel aangegaan en kreeg daarvoor een promotie (nog steeds geldig, zie https://www.proximus.be/nl/packs) :Gedurende 6 maanden 25 euro korting en 10 euro extra korting omdat het een Giga fiber is.Op mijn eerste factuur van 2 september heb ik enkel de 25 euro korting gekregen Op mijn tweede factuur van 4 oktober wordt geen enkele korting meer gegevenMedewerker Hester op de chat vertelde me dat ik geen recht heb op de promo omdat mijn werkgever een deel van mijn factuur betaalt. Proximus blijkt dit een werkgevers korting te noemen en daarom valt de eerdere korting weg.Het is mijn werkgever die een deel van de factuur betaalt en dit kost Proximus niets. Proximus geeft geen enkele korting. Het is ook zo dat ik op deze zogenaamde werkgevers korting belastingen voordeel in natura moet betalen. De belastingen beschouwt de bijdrage van mijn werkgever als loon.Het is dus onterecht dat Proximus dit een korting noemt en op die manier onderuit probeer
Beste leden en (hopelijk) Proxiimus-medewerkers,Naar aanleiding van de verschillende cowboyverhalen over Fiberklaar en zijn medewerkers heb ik een serieuze vraag.Meerdere “oudere” mensen heb ik al horen vertellen dat de medewerkers van Fiberklaar/Proximus de mensen foutieve informatie verstrekken en hen ook proberen te intimideren om Fiberklaar te nemen. Blijkbaar zou het gewone internet via Proximuskabel in 2026 verdwijnen en kunnen de mensen geen tv meer kijken. DIT IS DE ALGEMENE INDRUK die in Leeuw Centrum wordt verspreidt onder de mensen.Nu is mijn vraag : onze mama van 95 jaar heeft Proximus tv en internet, maar wij wensen geen Fiberklaar binnen te brengen omdat het huis meer dan waarschijnlijk slechts nog een paar jaren in de familie blijft en ons mama naar de home zou gaan.Een terechte vraag die VELEN zich stellen : WAT ALS ?????? Hoe lang blijft de gewone kabel nog tv en internet geven????????????
Vandaag starte ik onze android tv box op. Het Proximus startscherm bleef draaien en uiteindelijk kwam de foutmelding tevoorschijn: "Proximus TV service is momenteel niet beschikbaar. Verifieer dat je geconnecteerd bent met het Proximus netwerk en probeer opnieuw." Eerst heb ik de LAN kabels gecontroleerd. Ik heb de tv box reeds uitgezet en terug aangezet maar dit werkte niet. Ik heb ook de b box uit- en aangezet. Omdat dit niet werkte heb ik de b box ook gereset, maar zonder resultaat. Ik heb wel internet en de offline modus werkt ook. Gewoon tv kijken lukt dus. Ik kan echter niet mijn tv verbinden met de tv box om o.a. mijn opnames te beheren en te bekijken.Wat loopt hier mis? Waarom komt er geen volledige verbinding tot stand?
Ik heb nu een Mobilus S Gsm abonnement aan 16 € met 5 GBKan ik dit wijzigen naar Mobile Flex S aan 15 € met meer GB zonder dat mijn andere kosten van TV, internet en vaste lijn omhoog gaan?
Proximus webmail melding "Er is een onverwachte fout opgetreden" Ik kan geen mails versturen Kan dit opgelost worden ?
Hallo,Ik wil mijn MyProximus account verwijderen om nadien een nieuw account te kunnen maken met hetzelfde e-mailadres en telefoonnummer. Ik heb al een nieuwe activatiecode per post ontvangen maar kan mijn oude account is nog actief. Ik heb begrepen dat enkel Proximus dit account kan verwijderen. Kan dit bij deze gebeuren?Alvast bedankt.
BesteIk wil graag een verhuis melden maar krijg daarbij steeds een foutmelding.De eerste melding:“Je hebt reeds een bestelling lopen bij Proximus. Je kunt geen optie online bestellen zolang uw vorige bestelling niet is verwerkt. Je kan later opnieuw proberen.”Dan volgt er de volgende melding:“Er is een fout opgetreden! Onze oprechte verontschuldigingen. Er is een onverwachte fout opgetreden bij het verwerken van je bestelling. Klik op 'Bel mij terug' zodat één van onze medewerkers je kan contacteren om je bestelling af te ronden of klik op 'Terug naar proximus.be' en probeer het later opnieuw.”Wat dien ik te doen?Met vriendelijke groetLe Jeune Olivier
Al mijn opnames kunnen niet meer doorspoelen. Alles zegt dat tv replay+ moet activeren. Ook al gaat dit normaal over programma 36 uur terug zien em doorspoelen. Ze hebben vandaag een nieuwe modem geplaatst netwerk v1 kan dit de reden zijn? Is toch niet ok dat ik eerst 10 minuten het vorige programma moet uitkijken voordat de opname start.
niewe tv box springt niet over naar 2de opname?
Hallo,Inloggen op de Proximus+ app werkt niet meer.Als je uw login en wachtwoord ingeeft, krijg je een verificatiecode, nadat je deze hebt ingegeven kom je terug uit op het inlogscherm.Kan dit nagezien worden aub ?Algemeen probleem ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.