Skip to main content

Hoe kunnen we terug naar een betere Pickx ? Welke Proximusgebruiker ondervindt hetzelfde probleem en dringt erop aan opdat Proximus de app weer zou aanpassen zoals het vroeger was. Dit is geen verbetering maar een enorme ACHTERUITGANG.

  1. vroeger kon ik op de TVgids zien of een programma een film, een serie, een documentaire ….. was, nu zie ik enkel de titel 🤬
  2. vroeger zag ik op mijn opgenomen films de korte inhoud EN de regisseur EN de acteurs, nu zie ik ENKEL nog de korte inhoud 🤬
  3. vroeger kon ik bij de optie ‘films’  ook de te verwachten films zien op vele kanalen, nu zie ik nog enkel de films die NU spelen alleen op Belgische kanalen 🤬

HELP,  ik ben reeds sedert juli in communicatie met Proximus, maar krijg enkel maar als antwoord ‘het is veranderd en wij kunnen er niets aan doen’ Moeten we deze achteruitgang aanvaarden ???

 

@ChrisC  Naar aanleiding van je andere geplaatste post heb ik navraag gedaan. We laten je nog feedback


Zou iemand van Proximus me feedback geven ?


Ik kan bevestigen dat die problemen bij mij ook bestaan. En ik vind dit ook vervelend.

(zie mijn post: Categorie buttons: geen programmas naar update).

Maar zolang niemand anders dan wij mit z'n tweeën zijn beklag doet - waarom zal Proximus reageren...?

Ik denk dat alleen iets verandert als meer mensen zich gaan aansluiten...?!! 


Reageer