Skip to main content

Als ik mijzelf in CC zet met een @skynet.be mail adres, komen die juist geteld 24 uur later terug in in mijn box binnen; ze zijn 24 uur onderweg

Stuur ik via outlook, gmail,…. het naar mij zelf via het zelfde emailprogramma, binnen de seconde is het daar

Wanneer gaat dit opgelost geraken ?

IK zie dat ik niet alleen ben met dat probleem https://nl.forum.proximus.be/internet-10/mails-van-proximus-forum-komen-met-24-uur-vertraging-aan-sinds-meerder-weken-reeds-58469

Ik heb hiervoor al getelefoneerd, lang aan de telefoon gehangen;  men zou het oplossen, men zou mij terugbellen met de oplossing ,maar nog steeds niets, dit duurt nu al een paar maand

weet iemand hoe dit op te lossen ?

@DVL 

Ondervind je dit ook wanneer je de webmail gebruikt?

Webmail | Proximus

Geert

ik denk het niet, maar da’s niet de bedoeling dat ik steeds via webmail ga,

Maar als ik via Office 365 outlook verstuur heb ik problemen met @skynet.be, gebruik in via hetzelfde programma outlook.com, dan is er geen probleem, alleen met skynet

@DVL 

Welke Windows versie gebruik je op je computer?

Geert

Goh, geduld is een mooie deugd bij Proximus! Sommige meldingen van dit forum doen soms DERTIG DAGEN over voor ik ze in mijn mailbox krijg. Alors … 

@Regulus 

Graag had ik je hiermee willen verder helpen,

Had je reeds een topic geplaatst op het forum?

Geert

Beste, ik heb windows 11

ik kreeg nu op 17.28 uur jouw bericht van dinsdag 16.28 uur binnen, 1 dag later 

Hallo DVL,

GeertC heeft jou genoemd in Mails kom 24 uur later binnen. Bekijk dit topic!

beste Regulus

ja, dit is het topic die ik geplaatst heb : Mails kom 24 uur later binnen

stuur ik mails van outlook.com of iets anders = binnen de minuut is het daar ook op @skynet

verstuur ik van @skynet naar mijzelf (ook skynet)  = 24 uur later, zeker als er een attachment of zo bij is

diezelfde mail wordt door externe wel direct ontvangen

@Regulus 

Graag had ik je hiermee willen verder helpen,

Had je reeds een topic geplaatst op het forum?

Geert

Dat is heel vriendelijk van u om dat voor te stellen, maar met sommige kleine “tekortkomingen” heb ik al leren leven 😉… en als ik zelf info nodig heb of een vraag heb gesteld,  dan kom ik hier wel regelmatig kijken ...

Reageer