Hallo. Ik kreeg eerder tips om de automatische uitschakeling van de tv te vermijden via de afstandsbediening en instellingen (tv box 7). Ik heb daar aangeduid: uitschakelen na non-activiteit of tijdens het kijken = ’nooit’. Ook de hdmi-setting heb ik daar gedesactiveerd. Maar niets helpt! De tv blijft uitvallen nà een aantal uren kijken. Er komt wel een verwitting (zal gebeuren over 40 seconden), maar ik kan dit niet stopzetten. Als ik een film aan het bekijken ben en word onverwacht weggeroepen, dan spoel ik soms de film 20 minuten terug (omdat ik dat stuk gemist heb), maar als dan het beeld uitvalt, moet ik de tv opnieuw opstarten en dan ben ik direct ook die film kwijt... En zoveel energiebesparing zal dit nu ook weer niet opleveren. Men zegt: ’misschien ligt het ook aan de Philips tv zelf’, maar daar zit geen handleiding bij en ik heb nooit eerder meegemaakt dat dit door een tv zelf komt. (En zo ja: waar kan ik dit vinden en aanpassen?) Volgens mij ligt het 100% aan de Proximus tv box, net zoals het opstarten ook veel langer duurt (weerom energie efficiëntie). Waarom schaffen jullie dit niet af want is erg vervelend? Als ik stop met tv kijken, zal ik de tv zelf wel uitschakelen!