Skip to main content

@tina.b  @HeidiE  @Luc.M  @Joel M 

Volgende bestelling staat blijkbaar in behandeling zag ik in de app Proximus+:

We hebben je bestelling ontvangen

We zijn uw bestelling aan het afronden.

Bestelnummer: staat in ticket op m’n profiel

Je bevesting is per e-mail verstuurd.

 

Wat is deze bestelling, waarom is ze nog in behandeling en zou dit in orde gemaakt kunnen worden?

Dag ​@rsca_rsca in ons systeem staat: 

Maar het order is inderdaad niet afgesloten, ik vraag nazicht aan de collega’s van IT!

@HeidiE 

Heb je hier reeds meer informatie over ontvangen?


@HeidiE

Heb je hier reeds meer informatie over ontvangen?


@rsca_rsca  Zoals besproken ga je aanstaande vrijdag een andere v7c ontvangen. Fijn eindejaar


Dag ​@Luc.M  bedankt voor jouw reactie. Dit gaat echter over een order dat in MyProximus nog openstaat terwijl het nodige tijdig binnengebracht werd. ​@HeidiE volgt dit normaal gezien mee op.


@rsca_rsca IT reageerde intussen: 

Order staat reeds afgewerkt

@HeidiE 

Bedankt voor de update. Echter staat het hier nog altijd hetzelfde bij Opvolging in MyProximus.


In myproxmus eens de shake functie gebruiken? Je kan maar proberen.

Helaas, Ik heb hetzelfde probleem dat ook blijft (en dus ook geshaked)


In myproxmus eens de shake functie gebruiken? Je kan maar proberen.

Helaas, Ik heb hetzelfde probleem dat ook blijft (en dus ook geshaked)

@Mutlie  Bedankt voor de suggestie!


Ik heb de laatste tijd al zoveel geschud met mijn Samsung-Phone dat ik denk dat hij een hersenschudding opgedaan heeft :-) 
Ik kreeg vroeger altijd een antwoord hierop maar nu geen enkel reactie en ook geen oplossing!


Hersenschudding 🤣😂🤣
Maar qua opvolging (door PX) 😭 Ik herinner me nog niet meer waarvoor ik de shakefunctie een paar keer heb gebruikt.
Misschien is de functie al kapot? 🤔


Reageer