Skip to main content
Vraag

Vraag over bestelling in Proximus+


@tina.b  @HeidiE  @Luc.M  @Joel M 

Volgende bestelling staat blijkbaar in behandeling zag ik in de app Proximus+:

We hebben je bestelling ontvangen

We zijn uw bestelling aan het afronden.

Bestelnummer: staat in ticket op m’n profiel

Je bevesting is per e-mail verstuurd.

 

Wat is deze bestelling, waarom is ze nog in behandeling en zou dit in orde gemaakt kunnen worden?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

60 reacties

Mutlie
  • 2158 reacties
  • 2 januari 2025

Hersenschudding 🤣😂🤣
Maar qua opvolging (door PX) 😭 Ik herinner me nog niet meer waarvoor ik de shakefunctie een paar keer heb gebruikt.
Misschien is de functie al kapot? 🤔


Martin
  • 34021 reacties
  • 2 januari 2025

Ik heb de laatste tijd al zoveel geschud met mijn Samsung-Phone dat ik denk dat hij een hersenschudding opgedaan heeft :-) 
Ik kreeg vroeger altijd een antwoord hierop maar nu geen enkel reactie en ook geen oplossing!


  • Auteur
  • 397 reacties
  • 2 januari 2025
Mutlie schreef:

In myproxmus eens de shake functie gebruiken? Je kan maar proberen.

Helaas, Ik heb hetzelfde probleem dat ook blijft (en dus ook geshaked)

@Mutlie  Bedankt voor de suggestie!


Mutlie
  • 2158 reacties
  • 2 januari 2025

In myproxmus eens de shake functie gebruiken? Je kan maar proberen.

Helaas, Ik heb hetzelfde probleem dat ook blijft (en dus ook geshaked)


  • Auteur
  • 397 reacties
  • 2 januari 2025

@HeidiE 

Bedankt voor de update. Echter staat het hier nog altijd hetzelfde bij Opvolging in MyProximus.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2565 reacties
  • 2 januari 2025

@rsca_rsca IT reageerde intussen: 

Order staat reeds afgewerkt

  • Auteur
  • 397 reacties
  • 31 december 2024

Dag ​@Luc.M  bedankt voor jouw reactie. Dit gaat echter over een order dat in MyProximus nog openstaat terwijl het nodige tijdig binnengebracht werd. ​@HeidiE volgt dit normaal gezien mee op.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1741 reacties
  • 31 december 2024

@rsca_rsca  Zoals besproken ga je aanstaande vrijdag een andere v7c ontvangen. Fijn eindejaar


  • Auteur
  • 397 reacties
  • 30 december 2024

@HeidiE

Heb je hier reeds meer informatie over ontvangen?


  • Auteur
  • 397 reacties
  • 18 december 2024
HeidiE schreef:

Dag ​@rsca_rsca in ons systeem staat: 

Maar het order is inderdaad niet afgesloten, ik vraag nazicht aan de collega’s van IT!

@HeidiE 

Heb je hier reeds meer informatie over ontvangen?


Mutlie
  • 2158 reacties
  • 5 december 2024

@HeidiE 
Kan je mijn dossier ook eens bekijken? De openstaande orders en afgesloten orders kloppen niet.
Mijn vorige BBox3 is (tracking code) ontvangen door PX op 2 april maar staat nog open als niet terug ontvangen door PX. Volgens LucM is het wel in orde,
Dit is zo in MyProximus, zowel via PC (website) als via de smartphone-app.
En mijn andere recente (sinds 2023) bestellingen/leveringen vind ik daarentegen helemaal niet terug.
Cookies en cache wissen lost deze toestand niet op.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2565 reacties
  • 5 december 2024

Dag ​@rsca_rsca in ons systeem staat: 

Maar het order is inderdaad niet afgesloten, ik vraag nazicht aan de collega’s van IT!


  • Auteur
  • 397 reacties
  • 4 december 2024

@Luc.M  ​@Joel M  ​@HeidiE  ​@tina.b 

Nu zie ik bij Opvolging in de app ineens het volgende:

Alles wat teruggestuurd moest worden is teruggestuurd. Kunnen jullie dit nakijken?


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 24 oktober 2024

@rsca_rsca Fijn om te horen dat het voor u in orde is gekomen.Groetjes,Joel.


  • Auteur
  • 397 reacties
  • 24 oktober 2024

@tina.b 

Het lijkt opgelost te zijn, want het staat er niet meer tussen ☺️ bedankt!


  • Auteur
  • 397 reacties
  • 24 augustus 2024

@tina.b 

Zou dit nogmaals doorgegeven kunnen worden aan de desbetreffende dienst?


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 21 augustus 2024

hier zijn de problematische bestellingen ook nog aanwezig, ook gewoon via de website, dus ik betwijfel dat een app update het probleem kan oplossen


  • Auteur
  • 397 reacties
  • 16 augustus 2024
rsca_rsca schreef:
HeidiE schreef:

Dag @rsca_rsca kun je ProximusPlus Support niet rechtstreeks terug contacteren?

@HeidiE  Dat kan zeker 😊 mailtje is net beantwoord.

@HeidiE @tina.b 

Er is net een update geweest van de app. Maar de ‘bestelling’ blijft echter aanwezig. Op 12/8 j.l. had ik ook naar de Support van ProximusPlus gestuurd.


  • Auteur
  • 397 reacties
  • 12 augustus 2024
HeidiE schreef:

Dag @rsca_rsca kun je ProximusPlus Support niet rechtstreeks terug contacteren?

@HeidiE  Dat kan zeker 😊 mailtje is net beantwoord.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2565 reacties
  • 12 augustus 2024

Dag @rsca_rsca kun je ProximusPlus Support niet rechtstreeks terug contacteren?


  • Auteur
  • 397 reacties
  • 12 augustus 2024

@tina.b

Recent heb ik rechtstreeks reactie ontvangen van ProximusPlus Support: “Kan je de app updaten naar de nieuwste versie? Dit zou het probleem moeten oplossen.”

Echter, de geïnstalleerde app is al de laatste versie  6.2.0 #201522 waardoor het er nog steeds staat. Bedoelen ze misschien een update die weldra in het verschiet ligt?


  • Auteur
  • 397 reacties
  • 15 juli 2024
tina.b schreef:

@rsca_rsca

echt? nee , ik krijg geen reactie...

en je hebt cookies verwijderd?

eens een andere browser gebruikt om in te loggen?

ik zou graag een printscreen hebben van dat scherm.

Ik ga je een mail sturen waarop je dat kan doorsturen, aub?

groeten

Tina

@tina.b 

Het mailtje met de printscreens is net verstuurd.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3282 reacties
  • 15 juli 2024

@rsca_rsca 

echt? nee , ik krijg geen reactie...

en je hebt cookies verwijderd?

eens een andere browser gebruikt om in te loggen?

ik zou graag een printscreen hebben van dat scherm.

Ik ga je een mail sturen waarop je dat kan doorsturen, aub?

groeten

Tina


  • Auteur
  • 397 reacties
  • 15 juli 2024

@tina.b 

Heb je hierover reeds meer info van de achterliggende dienst ontvangen? De ‘bestelling’ staat er nog steeds.


  • Auteur
  • 397 reacties
  • 26 mei 2024
rsca_rsca schreef:

@tina.b Weet de achterliggende dienst hier reeds meer over? De ‘bestelling’ staat nog steeds in Proximus+ en MyProximus.

@tina.b 

We zijn inmiddels bijna een 2-tal weken verder. Heb je reeds reactie ontvangen? ☺️