Vraag

Vraag over bestelling in Proximus+

  • 13 March 2024
  • 34 reacties
  • 424 Bekeken

@tina.b  @HeidiE  @Luc.M  @Joel M 

Volgende bestelling staat blijkbaar in behandeling zag ik in de app Proximus+:

We hebben je bestelling ontvangen

We zijn uw bestelling aan het afronden.

Bestelnummer: staat in ticket op m’n profiel

Je bevesting is per e-mail verstuurd.

 

Wat is deze bestelling, waarom is ze nog in behandeling en zou dit in orde gemaakt kunnen worden?


34 reacties

@HeidiE we kijken uit naar de reactie van @tina.b 😊

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca het is @tina.b die dit opvolgt en je zal informeren als ze zelf meer info gehad heeft! 😉

@HeidiE  @tina.b 

Weet de achterliggende dienst hier reeds meer over? Op 13 maart j.l. is de eerste vraag hierover gesteld. Tot op heden nog geen reactie of oplossing van de achterliggende dienst.

@MGB Heb jij al meer info?

@HeidiE @tina.b 

Weet de achterliggende dienst hier reeds meer over? Dit is nogmaals via de shaker-functie verstuurd. Ook dit bugnummer staat in “Ticket”.

@tina.b  Is er een update hierover?

@rsca_rsca

je schrijft dat er in MyProximus staat: Je bevestiging is pere-mail verstuurd…

Heb je die bevestiging ook ontvangen?

 

dezelfde vraag voor @MGB 

 

groeten

Tina

@tina.b 

Hier ook geen bevestiging ontvangen.

@tina.b geen mails ontvangen voor de “problematische” bestellingen

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca

je schrijft dat er in MyProximus staat: Je bevestiging is per e-mail verstuurd…

Heb je die bevestiging ook ontvangen?

 

dezelfde vraag voor @MGB 

 

groeten

Tina

@rsca_rsca

nee, nog geen update ontvangen.

mvg

Tina

 

@tina.b 

Bedankt voor de update. Heb je er zicht op wanneer hierover meer info te ontvangen? Of helpt het als ik de bug nog eens opnieuw via de shaker stuur?

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca 

nee, nog geen update ontvangen.

mvg

Tina

 

@rsca_rsca

antwoord ontvangen: 

We hebben de instabug van deze klant goed ontvangen.

Onderzoek is ongoing.

We zullen de klant antwoorden van zodra er meer duidelijkheid is.

Ik zal nog eens een herinnering sturen..

Groeten

Tina

@tina.b 

Is er inmiddels een update hierover? Tot op heden nog geen ‘persoonlijke’ reactie ontvangen van de dienst waarnaar de ‘instabug’ gestuurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@MGB 

ik heb info doorgestuurd naar betrokken dienst.

als we nieuws krijgen, laten we het weten.

mvg,

Tina

@MGB

Kan je in de forum profiel het ordernummer invullen?

Heb je het probleem ook gemeld via het systeem creatie “bug” door schudden met je gsm?

dan heb je een foutmeldings-identificatie ontvangen? Vul je dat ook in in je forum profiel aub? 

groeten

Tina

@tina.b  data ingevuld bij ticket (bug# en order#)

@rsca_rsca

antwoord ontvangen: 

We hebben de instabug van deze klant goed ontvangen.

Onderzoek is ongoing.

We zullen de klant antwoorden van zodra er meer duidelijkheid is.

Ik zal nog eens een herinnering sturen..

Groeten

Tina

Véél dank @tina.b 

Reputatie 7
Badge +3

@MGB 

Kan je in de forum profiel het ordernummer invullen?

Heb je het probleem ook gemeld via het systeem creatie “bug” door schudden met je gsm?

dan heb je een foutmeldings-identificatie ontvangen? Vul je dat ook in in je forum profiel aub? 

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca 

antwoord ontvangen: 

We hebben de instabug van deze klant goed ontvangen.

Onderzoek is ongoing.

We zullen de klant antwoorden van zodra er meer duidelijkheid is.

Ik zal nog eens een herinnering sturen..

Groeten

Tina

Dag @tina.b 

Waarschijnlijk was je vorige week niet op het forum aanwezig. Is er reeds meer info hierover?

@MGB 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden …...
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

ik heb hetzelfde probleem sinds enkele maanden en ook al verschillende keren naar de klantendienst gebeld, ik ben dus ook benieuwd naar de oplossing voor jou, dan kan ik naar hier verwijzen :D succes ermee

Goedemorgen @tina.b 

Is er reeds meer informatie hierover?

@tina.b  Prima, hartelijk dank hiervoor! Ben benieuwd naar de uitkomst.

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca 

ja dat is het

we sturen nu intern door met al de info die we hebben.

Groetjes

Tina

@tina.b

Het nummer dat in de e-mail die ik daaropvolgend ontving stond heb ik bij het ticket op m’n profiel geplaatst als het dat is wat je bedoelt.

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca 

heb je daar een log ID van gekregen?

groeten

@tina.b 

Bedankt voor de stand van zaken. Eergisteren heb ik dit probleem gemeld via de shaker-functie.

Reageer