Skip to main content

@tina.b  @HeidiE  @Luc.M  @Joel M 

Volgende bestelling staat blijkbaar in behandeling zag ik in de app Proximus+:

We hebben je bestelling ontvangen

We zijn uw bestelling aan het afronden.

Bestelnummer: staat in ticket op m’n profiel

Je bevesting is per e-mail verstuurd.

 

Wat is deze bestelling, waarom is ze nog in behandeling en zou dit in orde gemaakt kunnen worden?

Dag ​@rsca_rsca in ons systeem staat: 

Maar het order is inderdaad niet afgesloten, ik vraag nazicht aan de collega’s van IT!


@rsca_rsca  Zoals besproken ga je aanstaande vrijdag een andere v7c ontvangen. Fijn eindejaar


@rsca_rsca 

ja dat is het

we sturen nu intern door met al de info die we hebben.

Groetjes

Tina


Dag @rsca_rsca ik kan niets terugvinden. Kun je de shaker gebruiken? Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing.


Dag @HeidiE,

Zonet heb ik het via de shaker-functie verstuurd. Bedankt om na te kijken.


@rsca_rsca 

inderdaad, we vinden nergens iets terug over dat order.

We hebben een collega van de orderingdienst gecontacteerd voor hulp.

Hadewych is specialist in techn items, niet qua orders.

Hopelijk krijgen we snel bericht.

mvg, 

Tina


@rsca_rsca 

Mijn collega heeft ook nergens een order kunnen terugvinden

dit raadt hij in eerste instantie aan:

  • Vraag de klant om te schudden met zijn gsm vanop de pagina waarop hij een probleem ervaart en die de foutmelding toont. Vraag hem ook om een gedetailleerde beschrijving te geven van wat er precies mis gaat.
  • Van zodra we een oplossing hebben voor het probleem dat de klant heeft gemeld, wordt deze via de shaker daarvan op de hoogte gebracht. Meteen na het versturen van feedback krijgt de klant reeds een automatisch antwoord waarin we uitleggen dat we contact opnemen zodra we een oplossing hebben.

Laat ons weten als je het probleem via die manier hebt gemeld

Wij hebben ook een intern adres om die dienst te contacteren, maar dat heeft alleen zin als jij ook gemeld hebt.

Wij vragen dan intern ook verder na.

Hou je ons op de hoogte?

Groeten

Tina

 


In myproxmus eens de shake functie gebruiken? Je kan maar proberen.

Helaas, Ik heb hetzelfde probleem dat ook blijft (en dus ook geshaked)


Dag @rsca_rsca ik kan geen bestelling/aanpassing met dit referentienummer (in het veld ticket) terugvinden. Staat er een besteldatum bij?


@tina.b  Prima, hartelijk dank hiervoor! Ben benieuwd naar de uitkomst.


Dag ​@Luc.M  bedankt voor jouw reactie. Dit gaat echter over een order dat in MyProximus nog openstaat terwijl het nodige tijdig binnengebracht werd. ​@HeidiE volgt dit normaal gezien mee op.


ik heb hetzelfde probleem sinds enkele maanden en ook al verschillende keren naar de klantendienst gebeld, ik ben dus ook benieuwd naar de oplossing voor jou, dan kan ik naar hier verwijzen 😃 succes ermee


@MGB 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden …...
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@rsca_rsca 

antwoord ontvangen: 

We hebben de instabug van deze klant goed ontvangen.

Onderzoek is ongoing.

We zullen de klant antwoorden van zodra er meer duidelijkheid is.

Ik zal nog eens een herinnering sturen..

Groeten

Tina


Dag @rsca_rsca kun je ProximusPlus Support niet rechtstreeks terug contacteren?

@HeidiE  Dat kan zeker 😊 mailtje is net beantwoord.


@rsca_rsca het is @tina.b die dit opvolgt en je zal informeren als ze zelf meer info gehad heeft! 😉


@tina.b

Recent heb ik rechtstreeks reactie ontvangen van ProximusPlus Support: “Kan je de app updaten naar de nieuwste versie? Dit zou het probleem moeten oplossen.”

Echter, de geïnstalleerde app is al de laatste versie  6.2.0 #201522 waardoor het er nog steeds staat. Bedoelen ze misschien een update die weldra in het verschiet ligt?


@rsca_rsca 

echt? nee , ik krijg geen reactie...

en je hebt cookies verwijderd?

eens een andere browser gebruikt om in te loggen?

ik zou graag een printscreen hebben van dat scherm.

Ik ga je een mail sturen waarop je dat kan doorsturen, aub?

groeten

Tina


@tina.b 

Heb je hierover reeds meer info van de achterliggende dienst ontvangen? De ‘bestelling’ staat er nog steeds.


@rsca_rsca

echt? nee , ik krijg geen reactie...

en je hebt cookies verwijderd?

eens een andere browser gebruikt om in te loggen?

ik zou graag een printscreen hebben van dat scherm.

Ik ga je een mail sturen waarop je dat kan doorsturen, aub?

groeten

Tina

@tina.b 

Het mailtje met de printscreens is net verstuurd.


Dag @rsca_rsca kun je ProximusPlus Support niet rechtstreeks terug contacteren?


@HadewychT  heb jij misschien meer info over bovenstaande?


Dag @rsca_rsca kun je ProximusPlus Support niet rechtstreeks terug contacteren?

@HeidiE  Dat kan zeker 😊 mailtje is net beantwoord.

@HeidiE @tina.b 

Er is net een update geweest van de app. Maar de ‘bestelling’ blijft echter aanwezig. Op 12/8 j.l. had ik ook naar de Support van ProximusPlus gestuurd.


@Luc.M  ​@Joel M  ​@HeidiE  ​@tina.b 

Nu zie ik bij Opvolging in de app ineens het volgende:

Alles wat teruggestuurd moest worden is teruggestuurd. Kunnen jullie dit nakijken?


hier zijn de problematische bestellingen ook nog aanwezig, ook gewoon via de website, dus ik betwijfel dat een app update het probleem kan oplossen


Reageer