Vraag

Vraag over bestelling in Proximus+

  • 13 March 2024
  • 35 reacties
  • 446 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

@tina.b 

Bedankt voor de stand van zaken. Eergisteren heb ik dit probleem gemeld via de shaker-functie.

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca 

Mijn collega heeft ook nergens een order kunnen terugvinden

dit raadt hij in eerste instantie aan:

  • Vraag de klant om te schudden met zijn gsm vanop de pagina waarop hij een probleem ervaart en die de foutmelding toont. Vraag hem ook om een gedetailleerde beschrijving te geven van wat er precies mis gaat.
  • Van zodra we een oplossing hebben voor het probleem dat de klant heeft gemeld, wordt deze via de shaker daarvan op de hoogte gebracht. Meteen na het versturen van feedback krijgt de klant reeds een automatisch antwoord waarin we uitleggen dat we contact opnemen zodra we een oplossing hebben.

Laat ons weten als je het probleem via die manier hebt gemeld

Wij hebben ook een intern adres om die dienst te contacteren, maar dat heeft alleen zin als jij ook gemeld hebt.

Wij vragen dan intern ook verder na.

Hou je ons op de hoogte?

Groeten

Tina

 

@tina.b 

Bedankt. Ben benieuwd wat het is en of de collega van de orderingdienst dit kan achterhalen.

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca 

inderdaad, we vinden nergens iets terug over dat order.

We hebben een collega van de orderingdienst gecontacteerd voor hulp.

Hadewych is specialist in techn items, niet qua orders.

Hopelijk krijgen we snel bericht.

mvg, 

Tina

Zou @HadewychT bij de technische dienst misschien kunnen vinden wat deze zogenaamde bestelling inhoudt? Het nummer van bestelling staat bij Ticket in het profiel.

Dag @HeidiE,

Zonet heb ik het via de shaker-functie verstuurd. Bedankt om na te kijken.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @rsca_rsca ik kan niets terugvinden. Kun je de shaker gebruiken? Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing.

Dag @rsca_rsca ik kan geen bestelling/aanpassing met dit referentienummer (in het veld ticket) terugvinden. Staat er een besteldatum bij?

@HeidiE  “Bestelling gecreëerd op 01/03/2024”.

Dit staat bij mij bij MyProximus follow-up: “We hebben je bestelling ontvangen. We zijn uw bestelling aan het afronden”.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @rsca_rsca ik kan geen bestelling/aanpassing met dit referentienummer (in het veld ticket) terugvinden. Staat er een besteldatum bij?

@HadewychT  heb jij misschien meer info over bovenstaande?

Reageer