Skip to main content

@tina.b  @HeidiE  @Luc.M  @Joel M 

Volgende bestelling staat blijkbaar in behandeling zag ik in de app Proximus+:

We hebben je bestelling ontvangen

We zijn uw bestelling aan het afronden.

Bestelnummer: staat in ticket op m’n profiel

Je bevesting is per e-mail verstuurd.

 

Wat is deze bestelling, waarom is ze nog in behandeling en zou dit in orde gemaakt kunnen worden?

@HadewychT  heb jij misschien meer info over bovenstaande?


Dag @rsca_rsca ik kan geen bestelling/aanpassing met dit referentienummer (in het veld ticket) terugvinden. Staat er een besteldatum bij?


Dag @rsca_rsca ik kan geen bestelling/aanpassing met dit referentienummer (in het veld ticket) terugvinden. Staat er een besteldatum bij?

@HeidiE  “Bestelling gecreëerd op 01/03/2024”.

Dit staat bij mij bij MyProximus follow-up: “We hebben je bestelling ontvangen. We zijn uw bestelling aan het afronden”.


Dag @rsca_rsca ik kan niets terugvinden. Kun je de shaker gebruiken? Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing.


Dag @HeidiE,

Zonet heb ik het via de shaker-functie verstuurd. Bedankt om na te kijken.


Zou @HadewychT bij de technische dienst misschien kunnen vinden wat deze zogenaamde bestelling inhoudt? Het nummer van bestelling staat bij Ticket in het profiel.


@rsca_rsca 

inderdaad, we vinden nergens iets terug over dat order.

We hebben een collega van de orderingdienst gecontacteerd voor hulp.

Hadewych is specialist in techn items, niet qua orders.

Hopelijk krijgen we snel bericht.

mvg, 

Tina


@tina.b 

Bedankt. Ben benieuwd wat het is en of de collega van de orderingdienst dit kan achterhalen.


@rsca_rsca 

Mijn collega heeft ook nergens een order kunnen terugvinden

dit raadt hij in eerste instantie aan:

  • Vraag de klant om te schudden met zijn gsm vanop de pagina waarop hij een probleem ervaart en die de foutmelding toont. Vraag hem ook om een gedetailleerde beschrijving te geven van wat er precies mis gaat.
  • Van zodra we een oplossing hebben voor het probleem dat de klant heeft gemeld, wordt deze via de shaker daarvan op de hoogte gebracht. Meteen na het versturen van feedback krijgt de klant reeds een automatisch antwoord waarin we uitleggen dat we contact opnemen zodra we een oplossing hebben.

Laat ons weten als je het probleem via die manier hebt gemeld

Wij hebben ook een intern adres om die dienst te contacteren, maar dat heeft alleen zin als jij ook gemeld hebt.

Wij vragen dan intern ook verder na.

Hou je ons op de hoogte?

Groeten

Tina

 


@tina.b 

Bedankt voor de stand van zaken. Eergisteren heb ik dit probleem gemeld via de shaker-functie.


@rsca_rsca 

heb je daar een log ID van gekregen?

groeten


@tina.b

Het nummer dat in de e-mail die ik daaropvolgend ontving stond heb ik bij het ticket op m’n profiel geplaatst als het dat is wat je bedoelt.


@rsca_rsca 

ja dat is het

we sturen nu intern door met al de info die we hebben.

Groetjes

Tina


@tina.b  Prima, hartelijk dank hiervoor! Ben benieuwd naar de uitkomst.


Goedemorgen @tina.b 

Is er reeds meer informatie hierover?


ik heb hetzelfde probleem sinds enkele maanden en ook al verschillende keren naar de klantendienst gebeld, ik ben dus ook benieuwd naar de oplossing voor jou, dan kan ik naar hier verwijzen 😃 succes ermee


@MGB 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden …...
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Dag @tina.b 

Waarschijnlijk was je vorige week niet op het forum aanwezig. Is er reeds meer info hierover?


@rsca_rsca 

antwoord ontvangen: 

We hebben de instabug van deze klant goed ontvangen.

Onderzoek is ongoing.

We zullen de klant antwoorden van zodra er meer duidelijkheid is.

Ik zal nog eens een herinnering sturen..

Groeten

Tina


@MGB 

Kan je in de forum profiel het ordernummer invullen?

Heb je het probleem ook gemeld via het systeem creatie “bug” door schudden met je gsm?

dan heb je een foutmeldings-identificatie ontvangen? Vul je dat ook in in je forum profiel aub? 

groeten

Tina


@rsca_rsca

antwoord ontvangen: 

We hebben de instabug van deze klant goed ontvangen.

Onderzoek is ongoing.

We zullen de klant antwoorden van zodra er meer duidelijkheid is.

Ik zal nog eens een herinnering sturen..

Groeten

Tina

Véél dank @tina.b 


@MGB

Kan je in de forum profiel het ordernummer invullen?

Heb je het probleem ook gemeld via het systeem creatie “bug” door schudden met je gsm?

dan heb je een foutmeldings-identificatie ontvangen? Vul je dat ook in in je forum profiel aub? 

groeten

Tina

@tina.b  data ingevuld bij ticket (bug# en order#)


@MGB 

ik heb info doorgestuurd naar betrokken dienst.

als we nieuws krijgen, laten we het weten.

mvg,

Tina


@rsca_rsca

antwoord ontvangen: 

We hebben de instabug van deze klant goed ontvangen.

Onderzoek is ongoing.

We zullen de klant antwoorden van zodra er meer duidelijkheid is.

Ik zal nog eens een herinnering sturen..

Groeten

Tina

@tina.b 

Is er inmiddels een update hierover? Tot op heden nog geen ‘persoonlijke’ reactie ontvangen van de dienst waarnaar de ‘instabug’ gestuurd is.


@rsca_rsca 

nee, nog geen update ontvangen.

mvg

Tina

 


Reageer