Skip to main content

@tina.b  @HeidiE  @Luc.M  @Joel M 

Volgende bestelling staat blijkbaar in behandeling zag ik in de app Proximus+:

We hebben je bestelling ontvangen

We zijn uw bestelling aan het afronden.

Bestelnummer: staat in ticket op m’n profiel

Je bevesting is per e-mail verstuurd.

 

Wat is deze bestelling, waarom is ze nog in behandeling en zou dit in orde gemaakt kunnen worden?

@rsca_rsca

nee, nog geen update ontvangen.

mvg

Tina

 

@tina.b 

Bedankt voor de update. Heb je er zicht op wanneer hierover meer info te ontvangen? Of helpt het als ik de bug nog eens opnieuw via de shaker stuur?


@rsca_rsca

je schrijft dat er in MyProximus staat: Je bevestiging is per e-mail verstuurd…

Heb je die bevestiging ook ontvangen?

 

dezelfde vraag voor @MGB 

 

groeten

Tina


@tina.b geen mails ontvangen voor de “problematische” bestellingen


@rsca_rsca

je schrijft dat er in MyProximus staat: Je bevestiging is pere-mail verstuurd…

Heb je die bevestiging ook ontvangen?

 

dezelfde vraag voor @MGB 

 

groeten

Tina

@tina.b 

Hier ook geen bevestiging ontvangen.


@tina.b  Is er een update hierover?


@HeidiE @tina.b 

Weet de achterliggende dienst hier reeds meer over? Dit is nogmaals via de shaker-functie verstuurd. Ook dit bugnummer staat in “Ticket”.


@HeidiE  @tina.b 

Weet de achterliggende dienst hier reeds meer over? Op 13 maart j.l. is de eerste vraag hierover gesteld. Tot op heden nog geen reactie of oplossing van de achterliggende dienst.

@MGB Heb jij al meer info?


@rsca_rsca het is @tina.b die dit opvolgt en je zal informeren als ze zelf meer info gehad heeft! 😉


@HeidiE we kijken uit naar de reactie van @tina.b 😊


@tina.b Weet de achterliggende dienst hier reeds meer over? De ‘bestelling’ staat nog steeds in Proximus+ en MyProximus.


@tina.b Weet de achterliggende dienst hier reeds meer over? De ‘bestelling’ staat nog steeds in Proximus+ en MyProximus.

@tina.b 

We zijn inmiddels bijna een 2-tal weken verder. Heb je reeds reactie ontvangen? ☺️


@tina.b 

Heb je hierover reeds meer info van de achterliggende dienst ontvangen? De ‘bestelling’ staat er nog steeds.


@rsca_rsca 

echt? nee , ik krijg geen reactie...

en je hebt cookies verwijderd?

eens een andere browser gebruikt om in te loggen?

ik zou graag een printscreen hebben van dat scherm.

Ik ga je een mail sturen waarop je dat kan doorsturen, aub?

groeten

Tina


@rsca_rsca

echt? nee , ik krijg geen reactie...

en je hebt cookies verwijderd?

eens een andere browser gebruikt om in te loggen?

ik zou graag een printscreen hebben van dat scherm.

Ik ga je een mail sturen waarop je dat kan doorsturen, aub?

groeten

Tina

@tina.b 

Het mailtje met de printscreens is net verstuurd.


@tina.b

Recent heb ik rechtstreeks reactie ontvangen van ProximusPlus Support: “Kan je de app updaten naar de nieuwste versie? Dit zou het probleem moeten oplossen.”

Echter, de geïnstalleerde app is al de laatste versie  6.2.0 #201522 waardoor het er nog steeds staat. Bedoelen ze misschien een update die weldra in het verschiet ligt?


Dag @rsca_rsca kun je ProximusPlus Support niet rechtstreeks terug contacteren?


Dag @rsca_rsca kun je ProximusPlus Support niet rechtstreeks terug contacteren?

@HeidiE  Dat kan zeker 😊 mailtje is net beantwoord.


Dag @rsca_rsca kun je ProximusPlus Support niet rechtstreeks terug contacteren?

@HeidiE  Dat kan zeker 😊 mailtje is net beantwoord.

@HeidiE @tina.b 

Er is net een update geweest van de app. Maar de ‘bestelling’ blijft echter aanwezig. Op 12/8 j.l. had ik ook naar de Support van ProximusPlus gestuurd.


hier zijn de problematische bestellingen ook nog aanwezig, ook gewoon via de website, dus ik betwijfel dat een app update het probleem kan oplossen


@tina.b 

Zou dit nogmaals doorgegeven kunnen worden aan de desbetreffende dienst?


@tina.b 

Het lijkt opgelost te zijn, want het staat er niet meer tussen ☺️ bedankt!


@rsca_rsca Fijn om te horen dat het voor u in orde is gekomen.Groetjes,Joel.


@Luc.M  ​@Joel M  ​@HeidiE  ​@tina.b 

Nu zie ik bij Opvolging in de app ineens het volgende:

Alles wat teruggestuurd moest worden is teruggestuurd. Kunnen jullie dit nakijken?


Dag ​@rsca_rsca in ons systeem staat: 

Maar het order is inderdaad niet afgesloten, ik vraag nazicht aan de collega’s van IT!


@HeidiE 
Kan je mijn dossier ook eens bekijken? De openstaande orders en afgesloten orders kloppen niet.
Mijn vorige BBox3 is (tracking code) ontvangen door PX op 2 april maar staat nog open als niet terug ontvangen door PX. Volgens LucM is het wel in orde,
Dit is zo in MyProximus, zowel via PC (website) als via de smartphone-app.
En mijn andere recente (sinds 2023) bestellingen/leveringen vind ik daarentegen helemaal niet terug.
Cookies en cache wissen lost deze toestand niet op.


Reageer