Skip to main content

Ik ben onlangs overgeschakeld naar de Internet Box. Via de MyProximus app op mijn iPad kon ik de kenmerken van de wifi toestellen beheren. Elk wifi toestel had een wifi icoontje. Klik je daarop , dan kon je de Hostnaam wijzigen, de wifi tijdelijk uischakelen! Als ik nu inlog kan ik enkel de Hostnaam wijzigen!

Kan proximus de interface van de MyProximus-app aanpassen? Hoe komt het dat ik nu die andere kenmerken niet meer kan zien / wijzigen?

Ik heb hetzelfde probleem, zeer vervelend. En als ik met jullie contact zag geven jullie de uitleg die we ook in deze rubriek zien maar er is geen icoontje meer zichtbaar.

@Gilbert_030 @DDU Dit is jammer genoeg niet mogelijk op de internetbox. Er is nog geen vooruitzicht vanaf wanneer dit mogelijk zal zijn. 

Bedank voor de info, nog even geduld en met de volgende updates zal dit wel in orde komen. Dat hoop ik toch!

In een andere post plaatste ik het probleem dat ik er nu mee ondervind: 

Ondertussen blijkt deze functie terug (zoals met de vroegere modems) beschikbaar te zijn. Enkel … het werkt niet correct! Gisteren de Wifi van één laptop “in pauze gezet” via de app en nu geraakt die er niet meer terug op! Het device staat nu opeens grijs en onbereikbaar in de app onder “beheer je toestellen”… HELP iemand? Alles meerdere keren herstarten en terugzetten naar fabrieksinstellingen helpt niet. Wat nu? Is toch al te gek? Je moet dat gepauzeerd device toch terug op wifi kunnen krijgen?

@MarcMaesMM 

Ik heb bij mijn Internet box eens gaan kijken via http://myproximus.be  
maar die mogelijkheid vind ik toch nergens terug via  https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/HomeGateway__/#%2Fmyproximus%2Fnl%2FPersonal%2Fservices%2FHomeGateway__%2Finformation! > onder “toestellen”.

blijkbaar zit jij dan met een versie waar je dit kunt instellen!!

NB; de uitleg die trouwens op de site van Proximus staat : Beheren je wifi met de MyProximus app | Proximus en je kiest voor de “internet box” > “Pauzeren van wifi op je toestellen” 

dan staat er “ Je modem moet een b-box 3 of een b-box 3V+ zijn”.

Zowieso een heel onstabiele kwestie, want inderdaad kon ik ook nooit aan dat wifibeheer. Heel vreemd vond ik het dus toen ik dat in de app zag verschijnen en ik de laptop van de zoon (die te lang aan het gamen was ^_^ ) kon pauzeren...en ik erna niet meer aan kon! Telefonische Bizz Expert kon niet helpen en ik heb de voorziene 24u  gewacht en toen kon hij terug op Wifi…

Maar “opgelost” zoals ik bericht kreeg van Proximus, vind ik dit niet! De bug is daarom nog niet uit de app (of uit de Internet Box)

Inderdaad ik kan dit bij mijn Internet Box (“B-box4”) via de menu’s nergens instellen/kiezen!

Reageer