Skip to main content

Op 18 december word ik gecontacteerd door een van uw medewerkers, om een afspraak in te plannen voor de aansluiting op fiber. De afspraak wordt door uw medewerker ingepland op 2/1/25, vandaag dus, tussen 8u00 en 17u00. Ik heb deze week nog contact opgenomen om te weten wanneer ongeveer de technieker zou langskomen. De medewerker die ik toen aan de lijn had was onbeschoft - hij onderbrak elke zin die ik zei minstens 1x - en kon mij geen antwoord geven op de vraag, nochtans een normale vraag. Ik ga ervan uit dat er voor de techniekers toch een dagplanning wordt opgemaakt, dat zij niet zomaar mogen rondrijden en naar willekeur beslissen wie er wanneer aan de beurt komt. Ik begrijp best dat het moeilijk is om er een correcte tijd op te plakken, de ene afspraak zal al wat langer duren dan de andere, maar een indicatie moet mogelijk zijn. Als je de 12de klant op de planning bent dan zal de technieker er nooit om 8u00 zijn, maar misschien eerder pas om 14u00. Het is onaanvaardbaar dat je op een dag vakantie moet zitten wachten vanaf 8u00 tot de technieker komt, als op jullie planning te zien is dat de technieker er misschien pas rond 16u00 zal zijn. De meeste mensen, ik ook, hebben maar 4 weken vakantie per jaar, ik besteed die liever op een andere manier dan te zitten wachten.

Vorige week werd ik terug gecontacteerd door een medewerkster om een tweede afspraak in te plannen. Ik heb haar verteld dat er vandaag al een afspraak was gepland, maar volgens haar waren er 2 afspraken nodig - 2 dagen vakantie dus.

Vanmorgen om 8u00 heb ik terug contact opgenomen en wist de medewerkster van de klantendienst me te vertellen dat er vandaag geen afspraak was ingepland ??? Vakantiedag voor niets ! Ik verwacht een serieuze schadevergoeding hiervoor, dit is werkelijk schandalig en ontoelaatbaar.

En dan is er nog het feit van de kosten. Toen de eerste medewerker mij op 18/12 contacteerde, heb ik de vraag gesteld of mijn factuur dan zou verhogen na de aansluiting op het fibernetwerk. Volgens uw medewerker niet, de aansluiting was kosteloos en volgens hem "krijg" ik dan het eerste jaar het fibernetwerk aan dezelfde prijs als het internet nu. Op de offertes die ik van jullie kreeg daarna, zie ik dat het tarief dan toch met € 5,00 verhoogd werd. Foutje van de facturatiedienst of dikke leugen van de medewerker ??

Verbaast het jullie dat mensen afhaken bij Proximus en overstappen naar een andere provider ? Mij niet : foute afspraken, onbeschofte klantendienst, leugens over extra kosten, en sowieso een van de duurste providers in België.

Dag ​@Viviane1967 kunt u uw gegevens aanvullen in het klantprofiel hier, voor nazicht?

Reageer