Sinds ik een internetbox heb kan ik bij beheer van toestellen de wifi niet meer apart uitschakelen per toestel afzonderlijk want er is geen wifi icoontje meer zichtbaar.
Hoe kan dit opgelost worden?
Sinds ik een internetbox heb kan ik bij beheer van toestellen de wifi niet meer apart uitschakelen per toestel afzonderlijk want er is geen wifi icoontje meer zichtbaar.
Hoe kan dit opgelost worden?
Ter info: Ik denk niet dat dit al kan voor de bbox4 maar als de PX medewerkers hier de draad opnemen kunnen ze meer informatie geven of het nu al kan of in de toekomst voorzien is voor de internet box.
Ondertussen blijkt dit terug (zoals met de vroegere modems) beschikbaar te zijn. Enkel … het werkt niet correct! Gisteren de Wifi van één laptop “in pauze gezet” via de app en nu geraakt die er niet meer terug op! Het device staat nu opeens grijs en onbereikbaar in de app onder “beheer je toestellen”… HELP iemand? Alles meerdere keren herstarten en terugzetten naar fabrieksinstellingen helpt niet. Wat nu? Is toch al te gek? Je moet dat gepauzeerd device toch terug op wifi kunnen krijgen?
aangezien je bericht hier en nog op een andere post staat (namelijk → Beheer WiFi toestellen in je netwerk | Proximus Forum) heb ik op je andere post geantwoord want anders gaat het onoverzichtelijk worden als er op verschillen posten antwoorden/voorstellen/oplossingen komen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.