Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Alles omtrent MyProximus
Recent actief
Sedert 10/10 omgeschakeld naar Proximus (Internet Maxi Fiber, TV, Mobiel). Alle “gewone zaken” werken. Nu wil ik de box (Internet Box V1bis) in Bridgemode zetten en volg hiervoor deze link: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_router_install/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/je-priverouter-instellen-als-draadloze-router.htmlMaar al bij stap 3 loopt het mis: “Scroll naar beneden naar Geavanceerde instellingen.”. Ik kan dit niet vinden op MyProximus (enkel PPP Login credentials voor BBOX3 en Configuratie Netwerkpoorten).Zo te zien zijn er meerdere posts over gelijkaardige problemen op dit forum te vinden.Ik had hierover al contact met iemand uit Proximus Chat, die vond dat “raar” en zei me nog het volgende (fragment uit chat-gesprek): “Sorry voor het wachten, Volgens onze experten moet het staan in je MyProximus, anders kunnen we een IT sturen tegen betaling”. Dit lijkt mij wel sterk, want proximus heeft zelf alles aangesloten…Vandaar dat ik e
Hallo,Vandaag kreeg ik een email van ProximusForYou <proximusforyou@proximus.com> dat ik een Samsung Galaxy Book 4 kan winnen. (zie screenshot hieronder)De ‘link’ in de mail verwijst naar : https://www.proximus.be/hotdeals/form/2024W08_WINNERS_Galaxy_Book_4 waar je terecht komt op een inlogpagina voor je Proximus login.De vraag is : is dit echt of phishing ?
Hoe kan ik mijn GID code terugvinden?Dit omdat hln epress abo niet meer werkt en volgens hln hebben ze die code nodig om het manueel te (het)activeren.
Ik krijg geen geluid bij het afspelen van Spotify. Alles werkt en beeld, instellingen, keuze menu’s werken perfect. Maar dus geen geluid!
Hallo,Ik wil mijn MyProximus account verwijderen om nadien een nieuw account te kunnen maken met hetzelfde e-mailadres en telefoonnummer. Ik heb al een nieuwe activatiecode per post ontvangen maar kan mijn oude account is nog actief. Ik heb begrepen dat enkel Proximus dit account kan verwijderen. Kan dit bij deze gebeuren?Alvast bedankt.
Hallo,Inloggen op de Proximus+ app werkt niet meer.Als je uw login en wachtwoord ingeeft, krijg je een verificatiecode, nadat je deze hebt ingegeven kom je terug uit op het inlogscherm.Kan dit nagezien worden aub ?Algemeen probleem ?
Op My Proximus vind ik makkelijk een link om de klantendienst via mail te bereiken. Je moet eerst wat vragen beantwoorden (je telefoonnummer, waar het over gaat etc.) en dan kom je op een scherm terecht waar ze je aanraden om te bellen of te chatten. Gelijk welke antwoorden ik geef, altijd blijkt na enige tijd dat je toch niet kan mailen.Heeft iemand een rechtstreekse URL naar een pagina waarvandaan je een mail kan sturen? Of een e-mailadres?En ook (rechtsreekse vraag aan een moderator): waarom misleidt Proximus mensen op die manier?
Onder “Persoonlijke informatie” staat de taal ingesteld op Engels waardoor ik ook mijn facturen in het Engels krijg. Blijkbaar kan je dit zelf niet aanpassen dus zou iemand van de Proximus mensen hier dat kunnen aanpassen voor mij? Ik zou graag gewoon Nederlands als voertaal hebben. Dank bij voorbaat.
Sinds maandag heb ik een mobile Flex 15 toegevoegd aan mijn Flex S (tv + internet). Ik stelde dinsdag enkele zaken in via Producten | Proximus:Blokkeer dataverbruik buiten EU Bel, sms en surf enkel binnen de EU Voicemail: uitschakelen = OKDe voicemail is correct uitgeschakeld. De andere twee opties kan ik niet testen momenteel. Ik zie nu het volgende op Producten | Proximus: Uw bestelling is in behandelingAlle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld. Alle sliders naast de opties zijn grijs (uitgezonderd ‘sms-meldingen’).Mijn vraag: is er nog iets dat open staat / blijft hangen bij jullie? Kan ik iets ondernemen van mijn kant?
Sinds een aantal maanden heb ik problemen met My E-press en kunnen + artikels niet worden gelezen zoals het zou moeten.Mijn moeder heeft geen issues hiermee, aan wat kan dit liggen?We hebben elk een account op HLN, zelfde Proximus klantnummer.
Sinds kort kan ik de digitale krant HLN niet meer lezen in de HLN-app. De plus-artikels kon ik nooit lezen op de website. Mijn gratis abonnement staat nochtans actief in My Proximus. Na contact met klantenservice van HLN heb ik de GID-code opgevraagd bij Proximus (zie mijn profiel) maar sindsdien geen reactie meer van HLN op vraag om probleem op te lossen. Wie kan mij verder helpen?
Tech is vandaag Giga Fiber komen installeren, echter kan ik geen producten toevoegen.Het lijkt erop dat ik geen beheerder ben, en ik vind ook nergens de optie om mij beheerder te maken.Edit: Volgens de chat support moet ik wachten op mijn eerste aanrekening voor de activatiecode.. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? 2de TV is dan waardeloos op dit moment.
Ik tracht sinds 2 dagen een nieuwe Iphone met abonnement te bestellen. Maar dat lukt maar niet, ofwel is er een “technisch probleem” en “probeer later terug”, ofwel komt de melding in “Overzicht” dat er “lopende bestelling zijn die nog niet verwerkt zijn”. Al enkele malen gechat daarover, die mensen doen hun best maar een oplossing komt er niet… Nu zie ik dat er, blijkbaar ingevolge eerdere pogingen tot bestelling (?), onder “Overzicht” ineens tweemaal staat : “Bestelling ontvangen” ?? Zonder enige omschrijving, geen email bevestiging...Wat is het nu?
Hey, Wat zijn de betaalmogelijkheden als je via de webshop een toestel besteld ?
Hallo, er is onlangs een technieker langsgeweest i.v.m. de 2.5gbps fiber die niet werkte bij ons en sinds hij langsgeweest is kan ik via mijnProximus niet meer op de instellingen van onze internetbox+. Ervoor werkte dit wel
op mijn oproepgeschiedenis staat sinds enkele weken dagelijks sms bericht naar hetzelfde voor mij onbekend nr, Wat is dit?/ Fout in systeem???
Ik heb de studio 100 go app geactiveerd alles werkt, maar ik kan niet via mojn mobiele telefoon casten naar mijn smart tv of chrome cast op andere tv. De knop staat niet actief in de app. Hoe op te lossen?
Kan niet meer inloggen. Graag hulp.
Wanneer krijg ik mijn verjaardagscadeau van jullie want ik verjaar deze week zondag
Heeft iemand ervaring met de beta-functie van Proximus+, namelijk cashbacks?https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wallet_cashback/particulieren/support/klantenzone/proximus-plus-app/wallet-cashback-en-budget-manager/haal-meer-uit-je-aankopen-met-proximus-plus-cashbacks.html
Hallo,Ik ben al een tijdje aan het sukkelen om mijn E-press geactiveerd te krijgen en heb de indruk dat ik van het kastje naar de muur gestuurd word, vandaar dat ik hier even een poging waag.Ik heb gesurft naar: www.proximus.be/myhln en daar op de paarse “my proximus knop geduwd en de registratie stap voor stap uitgevoerd.Echter heeft dit geen succes, ik kan nog steeds geen + artikelen lezen. Ik dacht iets foutief gedaan te hebben en probeer het nogmaals, maar nu krijg ik de melding “Je Proximus en HLN account zijn al gelinkt. start hier met lezen”. Wanneer ik op de start knop klik word ik doorverwezen naar de homepage van hln maar kan ik nog steeds geen artikelen lezen. Ik heb ook geen actief abbonement in mijn profiel staan.Ik nam reeds contact met proximus maar zij sturen mij verder naar HLN, en bij HLN krijg ik niet meer dan probeer je cookies eens te verwijderen.Het probleem doet zich ook voor op alle platformen (pc en mobiel)Zijn er mensen die soortgelijk probleem ervaren hebbe
Hallo iedereen, We zijn blij te kunnen aankondigen dat het aftellen is begonnen: nog maar een paar dagen geduld vooraleer we van Proximus+ kunnen genieten.Concreet betekent Proximus+ alle MyProximus-diensten die u al kent, plus tal van nieuwe praktische functies om uw energieverbruik, uw verplaatsingen en nog veel meer te beheren. Meer weten? Klik hier en Proximus+ heeft geen geheimen meer voor jou!Hoe installeer je Proximus+ ? Is uw smartphone ingesteld om uw apps automatisch bij te werken? Je hoeft niets te doen! De MyProximus-app wordt automatisch Proximus + Is uw smartphone ingesteld op handmatige updates? Je ziet dan in de Google Play Store of App Store dat Proximus+ klaar is om geïnstalleerd te worden. Klik op "update" en MyProximus wordt automatisch Proximus+Hoe inloggen in Proximus + ?Met itsme (aanbevolen): Als je een itsme-account en de itsme-app hebt, kan je op deze manier inloggen. Een tip: gebruik deze functie ook als je nog geen MyProximus-account hebt. Met MyProximus: A
Teneinde te kunnen inloggen op MyProximus is het nu verplicht om een gsm nr door te geven. Daarna wordt een code naar gsm gestuurd, en via die code kan je inloggen. Ik bezit geen smartphone, noch gsm-abonnement bij Proximus. Enkel een simpele gsm om zeer sporadisch (noodgeval) bereikbaar te zijn voor een familielid; op te laden belkrediet (per jaar €5). Ik geef dit gsm nr aldus nooit aan derden. Maar nu werd ik verplicht! Sindsdien ben ik al meerdere keren opgebeld door het nr 3228809926; persoon spreekt enkel Frans en Engels. Naar eigen zeggen heeft ze het gsm nr van Proximus gekregen, en biedt een promo aan voor een zeer voordelige iPhone (voor €9 enz). Naar de details heb ik niet geluisterd en het interesseerde me ook niet. Doch ik vind het onaanvaardbaar dat Proximus hiermee de wet op de privacy schendt. Een privé-nr dat haast niemand kent, en dat ik in opdracht van Prox verplicht aan hen moest meedelen (om te kunnen inloggen op die app), wordt enkele dagen later al ’misbruikt’ om