Skip to main content
Vraag

Proximus+ World Rewards - meer dan 1 kleine voucher?

• June 11, 2026
  • 8 reacties
  • 58 Bekeken

Vorig jaar kon je aan het eind van het jaar je verdiende punten inleveren tot 5 kleine vouchers. Kan dat nu weer? Er staat wel een + achter de 1, maar die reageert niet.

8 reacties

Martin
  • June 11, 2026

@Siebrie 

• In geval het nog niet zou gebeurd zijn, vul dan zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel, zodat de PX-moderatoren u gemakkelijker/vlotter zouden kunnen verder helpen en u zo niet eerst om bijkomende gegevens te moeten vragen.
  • In het privéveld "Ticket" kun je nog relevante informatie vermelden die kan belangrijk zijn i.v.m. je vraag.
    Uw privacy blijft bewaard, want de Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
  • Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
  • → Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Practitioner
  • June 11, 2026

Standaard kan je slechts 1 prijs per type claimen. Vorig jaar waren er inderdaad soms uitzonderingen naar het einde van de wedstrijd toe. Maar de duur is verlengd naar 31/08/26 ipv 30/06/26, dus we zitten nog ver van het einde.
Het zou dus misschien nog kunnen veranderen, er zouden ook prijzen kunnen toegevoegd worden.
Maar evengoed niets van dat alles natuurlijk.
Ik vermoed dat je de Big prijs gemist hebt die sinds gisteren alle 150 weg zijn.

• Auteur
  • Apprentice
  • June 11, 2026

Ik heb mijn gegevens aangepast, maar zie niet hoe dit relevant is voor de vraag.

• Auteur
  • Apprentice
  • June 11, 2026

Standaard kan je slechts 1 prijs per type claimen. Vorig jaar waren er inderdaad soms uitzonderingen naar het einde van de wedstrijd toe. Maar de duur is verlengd naar 31/08/26 ipv 30/06/26, dus we zitten nog ver van het einde.
Het zou dus misschien nog kunnen veranderen, er zouden ook prijzen kunnen toegevoegd worden.
Maar evengoed niets van dat alles natuurlijk.
Ik vermoed dat je de Big prijs gemist hebt die sinds gisteren alle 150 weg zijn.

Ja, ik zit op 38.000. Beetje jammer om daar 1 voucher van €5 voor te krijgen.

• Practitioner
  • June 11, 2026

Ik zou toch afwachten.. die bonnen van 5 EUR zijn er nog met hopen.. misschien kan je voor de 60.000 proberen, misschien komt er iets anders bij van prijs.. In theorie moet je wel zeker 45.000 tickets hebben tegen 30/06, anders wordt het moeilijk om dat aantal te halen, en al zeker bij de eerste 10 te zijn.
Alleszins, zij die 40.000 tickets hebben uitgegeven maken al zeker geen kans meer :)

• Apprentice
  • June 11, 2026

er zouden ook prijzen kunnen toegevoegd worden.

In de algemene voorwaarden staan, naast de nieuwe einddatum van 31/08 ook de nieuwe aantallen van vouchers per type.
Er komen dus - ik gok op 01/07, de verlengingsdatum - nog prijzen bij

• Practitioner
  • June 11, 2026

Dan zouden er inderdaad nog ondermeer 50 bonnen van 100 EUR kunnen bijkomen..
@Siebrie dan zou ik toch echt nog afwachten vooraleer tickets uit te geven aan een 5 EUR bon :)

• Auteur
  • Apprentice
  • June 11, 2026

@JurgenS ​@Youri D 

Bedankt; ik zal nog even wachten en doorsparen.