Skip to main content
Vraag

problemen admin in proximus+

• September 22, 2026
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Hallo,

Ongeveer drie maanden geleden heb ik bij Proximus een iPhone 17 Pro met een abonnement aangekocht. Ik betaal hiervoor ongeveer €60 per maand.

Ik heb een account aangemaakt voor Proximus Plus, maar ik krijg het op geen enkele manier voor elkaar om mezelf als beheerder (admin) in te stellen. Wanneer ik mijn klantennummer invoer, krijg ik telkens de melding dat dit klantennummer niet correct is, terwijl ik ervan overtuigd ben dat ik het juiste klantennummer gebruik. Ik heb dit meerdere keren gecontroleerd en ik heb ondertussen echt alles geprobeerd.

Daarnaast heb ik tot nu toe geen factuur per e-mail ontvangen, terwijl ik volgens mij inmiddels al één of twee betalingen heb gedaan. Ik zou dus ook graag weten waar ik mijn facturen kan terugvinden en waarom ik deze niet per e-mail ontvang.

Wat mij bovendien opvalt, is dat in de app een persoon met de naam Wilfart als beheerder/admin bij mijn abonnement staat. Ik ken deze persoon helemaal niet. Ik ben de enige gebruiker van dit abonnement en er is niemand anders die dit abonnement gebruikt of zou moeten beheren. Ik zou dus zelf de enige admin moeten zijn.

Ik wil daarom graag dat jullie controleren:

• of mijn klantennummer correct gekoppeld is aan mijn account;
  • waarom ik mezelf niet als admin kan instellen;
  • waarom Wilfart als admin vermeld staat, terwijl ik deze persoon niet ken;
  • waarom ik geen facturen per e-mail ontvang;
  • en hoe ik ervoor kan zorgen dat ik zelf de enige beheerder van mijn abonnement word.

Kunnen jullie dit nakijken en mij concreet uitleggen hoe ik dit kan oplossen? Ik heb zelf al verschillende keren geprobeerd dit in orde te brengen, maar ik geraak er niet uit.

Alvast bedankt.
klantennummer : ********

1 reactie

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 22, 2026

@Rinor Krasniqi 

Er staat enkel een GSMnr. gekoppeld aan bovenstaand klantnummer, klopt dit?

Geert