Skip to main content
Vraag

€200 vouchers in plaats van €250

• July 14, 2026
  • 4 reacties
  • 26 Bekeken

Ik heb via Proximus World twee mail de multibrand voucher van €250 euro gewonnen. Echter krijg ik bij het verzilveren hiervan vouchers met een totaalwaarde van €200. Ik heb een voucher voor bol.com verzilverd, alsook een voucher voor Zalando, beide met hetzelfde probleem. 

ik heb intussen ook verechillende mails gestuurd naar Arteel, maar heb nog steeds geen antwoord ontvangen. 

Hoe kan ik de ontbrekende €100 (2 x €50) terugkrijgen?

4 reacties

Martin
  • July 14, 2026

@Bajje Tip:
Proximus-medewerker zullen vrijwel zeker uw klantgegevens nodig hebben. Vul die daarom vooraf aan in uw → ForumProfiel (indien dit nog niet gebeurd is).
Zo vermijdt u dat de medewerker deze gegevens later nog apart moet opvragen, wat de behandeling van uw vraag kan vertragen.
Indien u het nodig vindt kunt u in het veld "Ticket" bijkomende informatie toevoegen.
Deze gegevens zijn om privacyredenen uitsluitend zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Andere forumgebruikers kunnen ze niet raadplegen.
Klik daarna onderaan op "sla wijzigingen op" en laat hier even weten wanneer dat gebeurd is

PS:  als ik mij niet vergis kun je dit ook melden via de shaker functie, door te schudden met je smartphone waar je dan de mogelijkheid hebt om het probleem te melden en dit bij de verantwoordelijke dienst terecht komt.

• Practitioner
  • July 14, 2026

De enige manier om 250 EUR vouchers te winnen is via 60.000 tickets inwisselen. Daarvan zijn er nog steeds geen weg, dus dat kan het al niet zijn.

Je kan wel via de Quarterly Quest (1ste plaats) maandelijks een 200 EUR voucher winnen. Heb je het daarover? Want dan klopt het bedrag wel degelijk.

• Auteur
  • Apprentice
  • July 14, 2026

De enige manier om 250 EUR vouchers te winnen is via 60.000 tickets inwisselen. Daarvan zijn er nog steeds geen weg, dus dat kan het al niet zijn.

Je kan wel via de Quarterly Quest (1ste plaats) maandelijks een 200 EUR voucher winnen. Heb je het daarover? Want dan klopt het bedrag wel degelijk.

Bij “My Rewards” staat er wel degelijk een €250 multibrand voucher. Misschien hebben ze voor de vouchers van €200 geen aparte voucher aangemaakt. 

• Auteur
  • Apprentice
  • July 14, 2026

@Bajje Tip:
Proximus-medewerker zullen vrijwel zeker uw klantgegevens nodig hebben. Vul die daarom vooraf aan in uw → ForumProfiel (indien dit nog niet gebeurd is).
Zo vermijdt u dat de medewerker deze gegevens later nog apart moet opvragen, wat de behandeling van uw vraag kan vertragen.
Indien u het nodig vindt kunt u in het veld "Ticket" bijkomende informatie toevoegen.
Deze gegevens zijn om privacyredenen uitsluitend zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Andere forumgebruikers kunnen ze niet raadplegen.
Klik daarna onderaan op "sla wijzigingen op" en laat hier even weten wanneer dat gebeurd is

PS:  als ik mij niet vergis kun je dit ook melden via de shaker functie, door te schudden met je smartphone waar je dan de mogelijkheid hebt om het probleem te melden en dit bij de verantwoordelijke dienst terecht komt.

Dag Martin,

Ik heb inmiddels mijn klantgegevens aangepast.