Skip to main content
Vraag

proximus world+ spel - vouchers werken niet - hoe inruilen?

• August 18, 2026
  • 2 reacties
  • 20 Bekeken

Sinds dit weekend heb ik 4 vouchers kunnen bemachtigen voor mijn spel.

2 van 5 euro en 2 van 20 euro - nu je krijgt zo’n code als je kijkt bij je rewards - maar als ik die wil gebruiken op Zalando of Amazon werkt dit niet - staat nochtans op kopieer de code en koop online.

als ik op die link klik staat er choose 1 gift - maar dan gebeurt er niks meer - ik krijg geen mail of niks- als ik op mijn voucher van 20 euro klik in de app kan ik maar kiezen tussen de vouchers van 5 euro - ja neen he - ik heb nu eenmaal recht op 50 euro aan bons en niet maar eentje van 5 euro….

Wie kan mij helpen hoe ik mijn vouchers kan gebruiken??? ik heb toch 50 euro en wil dit niet kwijt zijn…

bedankt 

2 reacties

Martin
  • August 18, 2026

@Proximus_moderatoren Vijf uur geleden heeft topic starter een identiek topic opgestart 

hier → proximus world + vouchers werken niet bij de rewards | Proximus Forum

@Elisah 

FYI: best dat je bij één topic blijft, want uw topic wordt hierdoor niet vlugger opgemerkt en is verwarrend.

• Practitioner
  • August 19, 2026

Beste,

Bij 'mijn rewards' zie je inderdaad een code en een link 'kopieer de code en koop online.

Dit is een code per bon. Je zou dus 4 codes moeten hebben. Deze ga je één voor één moeten claimen.

Die code is nog niet om in te vullen bij de winkel/webshop zelf, maar op de site van Arteel. Als je op de link klikt, ga je daar heen. Je moet dan daar je naam en mailadres ingeven. De code zou er automatisch moeten ingevuld staan.  Vergeet de vinkjes niet en en kies Save. 

Daarna kan je Choose your gift kiezen.

Je kan vervolgens alsnog eender welke winkel/webshop kiezen waar je de betreffende bon voor wil claimen. Volg dan gewoon de duidelijke stappen. Uiteindelijk kan je de echte bon downloaden op de laatste pagina of via de mail die je krijgt. Dat is de bon met de echte nummer en eventuele pincode dat je in de winkel/webshop gebruikt.

Indien je een code voor een 20 EUR bon hebt, kan je evengoed 4 bonnen van 5 EUR nemen van dezelfde of verschillende winkel/webshop. Gewoon terug naar catalogus en steeds toevoegen in je 'basket'.

Of 1 bon van 20 EUR natuurlijk.

Maar je moet per code deze hele procedure doen. Dus in jouw geval 4 keer.

Groeten,

Jurgen