Skip to main content
Beantwoord

check of service@proximus.com echt van Proximus is

• July 1, 2026
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Evy_01
Forum|alt.badge.img+1

Ik kreeg vandaag een mail van dit emailadres. Ik heb (voor zover ik weet) geen aanvraag lopende. 

Als ik rechtstreeks naar MyProximus ga (niet op de link in de mail geklikt), zie ik niets van lopende aanvragen om te volgen. Is dit phishing? Of indien echt van jullie, over welke “aanvraag” gaat dit? 

Nota: op 10 juni had ik wel een factuur-vraag gesteld via het forum, en daarvan kreeg ik de dag zelf nog een mail van services@proximus.com (dus niet service@proximus.com), en dat was de dag zelf al afgehandeld. Is er daar nog iets veranderd of aangepast? 

Bedankt alvast! Ik speel liefst op veilig!

Evy 

(klantnummer staat in profiel)

Onderwerp: Je hebt een nieuwe reactie op je aanvraag ℹ

Update over de opvolging van je aanvraag

Beste klant,
We verwerken momenteel je aanvraag en hebben zojuist nieuwe informatie toegevoegd in MyProximus.

Ik volg mijn aanvraag → dit linkt naar proximus.link/ en een hoop letters erachter
We zorgen ervoor dat je aanvraag zo goed mogelijk wordt behandeld.
Fijne dag nog!

Het Proximus-team

Beste antwoord door HeidiE

Dag ​@Evy_01 beide adressen zijn van ons, zoals ​@Martin al aangaf.

De mail is een automatische bevestiging van de activatie van je getrouwheidskorting op 01/07/2026.

3 reacties

Martin
  • July 1, 2026

@Evy_01  beide mailadressen service@proximus.com en services@proximus.com worden  door proximus gebruikt.

Ook die proximus.link werd hier door anderen op het forum ook als heel verdacht gevonden al was het inderdaad een hyperlink die PX gebruikt

Proximus moderatoren kunnen dit morgen officieel bevestigen

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 2, 2026

Dag ​@Evy_01 beide adressen zijn van ons, zoals ​@Martin al aangaf.

De mail is een automatische bevestiging van de activatie van je getrouwheidskorting op 01/07/2026.

Evy_01
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • July 2, 2026

Oef, bedankt!