Skip to main content

Proximus for You

• September 17, 2026
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4

Iedere woensdag wordt je trouw beloond!

Proximus for You is het getrouwheidsprogramma voor onze klanten, enkel beschikbaar in de Proximus-app. Elke woensdag wachten er nieuwe exclusieve voordelen op je. Geniet van cadeaus, deals, exclusieve evenementen en de For You Game waarmee je fantastische prijzen kan winnen.

Hoe bekijk ik het Proximus for You-aanbod?

• Via de app: Open de Proximus-app en klik op de sectie ‘For You’.

Wat zijn je klantvoordelen?

Cadeaus

Verrassingen om uit te pakken. Zoals gratis fotoprints, inclusief verzending.

Deals

Elke dag besparen met kortingen bij onze partners.

Evenementen

Van concerten tot pretparken, exclusief voor onze klanten en tegen een zacht prijsje.

Games

Maak kans op de superprijzen van de week, van de maand en één van de XXL-prijzen van het semester.

Eén app voor al je diensten en voordelen

• Vind al je cadeaus, deals, evenementen en games op één plaats
  • Beheer eenvoudig al je internet-, mobiele en tv-producten
  • Hulp nodig? Proximus Assistant is 24/7 beschikbaar

Ontdek de Proximus-app

Veelgestelde vragen over Proximus for You

Alle FAQs bekijken

3 reacties

• Practitioner
  • September 17, 2026

Leuk concept, het nieuwe For You game. Voor een groot deel blijft het ook interessant naar nieuwkomers (kans op week en maandprijzen), wat bij het vorige, langdurige spel veel minder het geval was.

Martin
  • September 17, 2026

&

De link rechstreeks naar vragen over Proximus for you

Vragen over Proximus for You cadeaus | Proximus

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • September 18, 2026

heel leuk maar als je geen smartphone hebt, heb je geen toegang en dus ook geen gratis voordelen, wordt daar al aan gewerkt, ik heb enkel een gewone gsm en ik ben niet de ene, dus ook geen voordelen meer.  Vaste klanten die al jaren klant zijn en enkel met de computer werken worden vergeten en bij het oud vuil gezet, wij betalen ook ons volledig abonnement , krijgen wij dan een compensatie of wordt dit opgelost dat wij ook weer toegang krijgen vb via wekelijks een mail met een link, ik zeg maar iets, moet toch op te lossen zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!