Skip to main content
Vraag

Proximus+ World beloningen

• August 4, 2026
  • 6 reacties
  • 34 Bekeken

Na maanden spelen heb ik eindelijk voldoende tickets (40000) verzameld om in te wisselen voor een bon van 100 €. Wanneer ik deze wou inruilen voor een bon van 100 € van bol.com of mediamarkt bleken deze bons niet meer op voorraad te zijn (geen enkele bon van 100 € trouwens). De bon van 250 € is wel nog op voorraad, maar de actie loopt maar tot eind augustus en het is gewoon onmogelijk om op tegen dan nog eens 20000 tickets te verzamelen. Ik heb dus maanden dit spel gespeeld voor niks. Ben hier toch wel zwaar teleurgesteld in. 

6 reacties

• Practitioner
  • August 4, 2026

Het Proximus World spel is inderdaad voordeliger voor wie er vanaf de start bij was. Je kan altijd nagaan hoeveel bonnen er nog over zijn per categorie. 

Die van 100 EUR zijn al enkele weken weg.

60.000 ga je inderdaad niet halen tegen eind augustus, sinds enkele dagen zijn de eerste daar ook geclaimd. Dus die gaan binnen een week waarschijnlijk alle 15 weg zijn. 

Alles staat duidelijk in het reglement weliswaar.

• Apprentice
  • August 4, 2026

Ik had net hetzelfde gevoel vorige week, en heb toen maar gekozen voor 2 bonnen van 20€ ipv te wachten en hopen op extra bonnen van 100€ die misschien niet meer komen.

Als je hetzelfde wil doen, zorg zeker dat je 2 bonnen tegelijk kiest, want eens je bvb een bon gekozen hebt van Bol ,en gekregen hebt, kan je daarna van dat bepaald merk die niet meer selecteren.

Valt me trouwens ook op dat er toch verschillen zitten in het spel ook, ik heb nauwelijks een dag gemist en toch haalde ook ik pas vorige week de 40.000 punten, terwijl de eerste bonnen van 100€ toch al meer dan een maand weg zijn want ik hield dat in de gaten.

Bij de spelletjes en vragen behaalde ik altijd mijn punten, dus snap niet goed hoe sommige mensen zo snel aan 40.000 komen.

• Auteur
  • Apprentice
  • August 4, 2026

Bons van 20€ zijn wel nog beschikbaar, maar de helft van de punten 1/5de van de waarde van de bon lijkt mij echt niet serieus. Ben echt zwaar teleurgesteld. 

• Practitioner
  • August 4, 2026

Maandelijks extra tickets (1000) via Quarterly bijvoorbeeld. Geluk hebben met rad (vraag met hoog aantal tickets). Hoog gooien want elk nieuw ronde (20 vakken ) levert 500 tickets op.

Geen last hebben van bugs waardoor je gewonnen tickets verliest die dag.

• Auteur
  • Apprentice
  • August 4, 2026

Om na te gaan hoeveel bonnen er nog zijn moet je ook elke keer naar de bon gaan en deze openen. Haal deze gewoon weg als ze zijn uitverkocht en niet meer innen komen. Zolang deze gewoon tussen de beloningen staan lijkt het gewoon alsof ze nog beschikbaar zijn (tenzij je ze effectief gaat open klikken)

Gekeken naar hoe lang het geduurd heeft voor ik eindelijk de nodige 40000 punten had verzameld snap ik ook niet goed hoe het komt dat de bons al zo snel uitverkocht zijn. Ik heb ook maar een paar dagen gemist. Wat wel zo is is dat ik heel vaak op het vakje ‘connector tiles) terecht kwam en je hier 9x moet op terecht komen om eindelijk punten te krijgen. Af en toe kwam ik eindelijk op ander vakje terecht waar ik direct punten meer kon verdienen, maar dit gebeurde heel zelden. 

• Practitioner
  • August 4, 2026

Ja, geluk he. Mijn vragen waren altijd 100 of 200 ptn. Eén keer 500. Ook veel connection tile gehad. Wel vaak 5 of 6 dus veel rondes gemaakt. Nooit een dag gemist. Was net op tijd voor één van 100 EUR. Aangezien ik wist dat 60.000 echt niet ging lukken. 

Jammer dat de Quarterly al 4 maanden hetzelfde spel is. Dat speel ik zelfs niet meer.