Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Mij dochter zit al na 4 dagen over haar 3 GB op haar smartphone enik wil achterhalen op welke sites/spellen... ze haar data verbruikt en hoeveel precies. Waar kan ik dit opvragen?
Is het mogelijk om een abonnement op de naam van de ouders te zetten ipv eigen naam? Alvast bedankt.
Hallo Sinds enkele maanden kan ik niet langer in het buitenland (EU) van 3 of 4G gebruik maken, in België lukt dit wel. Ik heb een iPhone SE met een Mobilus S abonnement. Mijn echtgenote heeft dezelfde iPhone en hetzelfde abonnement, de configuratie is eveneens identiek en bij haar lukt het wel. Wanneer ik probeer bv te surfen krijg ik een PDP authentication error. Reeds 2 maal hiervoor telefonisch contact opgenomen met de klantendienst maar de interventie heeft steeds tot niets geleid. Kent iemand voor dit probleem een oplossing? Ik heb reeds een aantal dingen geprobeerd die ik op internet heb gevonden maar niets blijkt te werken. Mvg Ben
Graag had ik de mobiel met nr. 04714****9 dat nu op Mobilus M omschakelt naar Mobilus S in mijn Tuttimus pack?. LET OP, hier hangt een J.O. aan vast en dat moet zo blijven. Kunnen jullie dit voor mij in orde brengen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Nancy
Ik heb een hele hoop overbodige mappen (en submappen) in mijn prullenmand zitten die ik wil verwijderen in mijn Proximus-mail: zie bijlage. Hoe kan ik die verwijderen?
Hallo, Ik heb al enige tijd Proximus tv, ik heb ook de app geïnstalleerd op mijn iPhone en kan inloggen maar ik krijg al 2 weken de melding ‘oeps, er ging iets verkeerd’. Heeft iemand dergelijk probleem ook gehad? Hoe kan dit opgelost worden? Alvast dank. M
Na op 1 augsutus door een televerkoper van proximus valse beloftes zijn gemaakt om de overstap van een andere provider te beinvloeden is er een soap ontstaan die niet meer te beschrijven valt ! Ik zal proberen de belangrijkste punten uit te leggen . Er werden dus beloftes gemaakt van ivm producten en en data voor in dienst stellingen beloofd die simpelweg niet konden doorgaan langs de kant van proximus . Je komt altijd in contact met de eerste linie van "hulp" medewerkers . Afhangende van hun gemoedstoestand proberen ze je te helpen door beloftes te maken van bvb terug te bellen , dossier op te volgen etc, Nooit terug gebeld geweest laat staan dat er iets opgevolgd wordt . Heb zelfs een medewerker die openlijk vertelde dat het moeilijk is om de bureaucratische overheidsstructuur eruit te krijgen waardoor heel het systeem daar bij het minste volledig in het honderd loopt. Er werden datums aangepast ivm de onder aannemingen waarmee ze werken . Je neemt speciaal verlof blijkt dat d
kan iemand mij de gegevens eens geven van de ombudsdienst want die site is hier een doolhof en aan de telefoon zijn ze alles behalve vriendelijk. Ben ondertussen 2u bezig voor een oplossing voor mijn probleem.
Vind de laatste TV Spot van Proximus dubbelzinnig en misleidend... Waarom? Spot verteld u dat het favoriete TV bundel is inbegrepen in abonnement, en dat blijkt niet zo want je moet er nog steeds apart voor betalen... Voor mij inbegrepen is inbegrepen en dus GRATIS....
Beste, Ik kan mijn punten niet inwisselen voor 2 x 500mb. Ik stuur een foto door. De verwerking blijft hangen. Ook kan ik de optie 500mb aan 5 euro ook niet gebruiken ik krijg de mededeling oeps er ging iets fout probeer het later opnieuw. Dit is niet de eerste keer dat het niet gaat, beter gezegd het heeft nog nooit gewerkt. Héél erg vervelend. En ik sta nochtans als beheerder. Als deze opties aangeboden worden zou het best wel mogen werken. [Edit ThomasP: Nummer in printscreen verborgen]
Beste, ik heb volgens mijn mobiel abonnement recht op 1GB mobiel interenet en 500 MB Surf free AnyTime. Hoe gebruik je die extra 500 MB? Wordt dit automatich gebruikt indien de 1 GB overschreden wordt? Met vriendelijke groeten, Els
Hallo, Vorig jaar september zijn wij naar Australië verhuisd. Vermits het een tijdelijke missie is en we in 2019 terugkeren, heb ik een herlaadkaart gekocht om mijn Belgische mobiele nummer te kunnen behouden. Toen hebben ze mij verteld dat ik na een jaar opnieuw een bedrag moest opladen om mijn nummer te kunnen behouden. Anders zou het geschrapt worden. Vermits september er bijna aankomt en ik nergens info over deze specifieke kwestie op de site terugvind en geen e-mailadres terugvind, probeer ik het hier even. Las in de andere vragen ook iets over 18 maanden. Dus ook daar, is het 18 maanden of 12 maanden? Alvast bedankt Kristin
Ik heb mij via de verschillende mogelijkheden (en browsers) proberen identificeren maar ik krijg als foutmelding "ongeldig adres". Dit is nochtans het adres waar ik al bijna 11 jaar woon :-) Ik zag wel dat in het filmpje een dropdown lijst van straten verschijnt als je de gemeente hebt geselecteerd. Dat was bij mij niet het geval. Suggesties?
Ik heb een pack, waarin bovenop 10 mb per mobiel nummer 2 GB mobiele gegevens beschikbaar zijn, te verdelen onder de mobiele nummers van het pack. Nu is deze 2 GB zonder enige aankondiging verdwenen, en wordt er meer dan 0,50 euro/mb mobiel verbruik aangerekend. Berichten naar de klantendienst blijven zonder enige reactie. Nog iemand met dergelijk probleem ?
Klantnummer 431139 Orderreferentie SHE_R000000100007VNU6-1 Geachte, Ik ben een zeer misnoegde, boze klant. Sinds 16 augustus 2018 zit ik NOG STEEDS ZONDER INTERNET EN TELEVISIE. Sinds 16 augustus 2018 proberen jullie diensten / technici dus een reeds zeer lang bestelde aansluiting te regelen op ons nieuw adres Fakkelstraat 24A , 2660 Hoboken. Dit loopt telkens mank wegens een breuk op de lijn ergens op straat. De straat voor onze deur werd op 23 augustus 2018 opengebroken door firma OMV, doch de breuk werd daar niet gevonden. Deze zou VERDER IN DE STRAAT zitten en dit moet blijkbaar gedetecteerd moeten worden door weer een ander dienst met speciale apparatuur. Op 23 augustus 2018 heeft een zekere Kris (technieker die hier ter plaatse was ivm opzoeken breuk op straat) mij in contact gebracht met een dame van een bepaalde klachtendienst die mijn verhaal aanhoorde en beloofde dat zij de zaak VERSNELD zou laten bekijken omdat ik al zo lang wacht en ik DRINGEND!!! internet nod
Ik had al een Netflix account alvorens we voor televisie overschakelde naar Proximus. Ik heb dan zoals beschreven in de instructies van Proximus mijn account opgezegd, laten verlopen en nu wil ik terug via kanaal 57aanmelden. Maar als ik kies voor “Facturatie via Proximus” krijg ik steeds fe foutmelding dat het betalingsmiddel niet beschikbaar is. Iemand een oplossing? Meermaals dit via de chat proberen oplossen en ook via telefoon maar geen reactie van Proximus. Maar intussen kunnen we al enkele weken geen Netflix zien
waarom is de betaaldatum nu 31 augustus ipv 8 september. zonder korting ? verhoogt u zo uw facturen? Indien dit zo is wil ik zelf betalen zonder domiciliering.
Beste, al enkele weken probeer ik om mijn huidig zenderpakket All kids om te wisselen naar Belgisch voetbal, maar dit geeft altijd dezelfde foutmelding. Zowel via de app als via de website...doen jullie het nodige aub?
Hallo iedereen, Zoals jullie misschien al weten moeten voortaan alle anonieme Pay&Go prepaidkaarten geïdentificeerd worden. Dit kadert in de veiligheidsmaatregelen die de overheid ons oplegt. Je vindt alle info op deze pagina . We hebben daarover ook een heldere demonstratievideo gemaakt: Groeten, Wim
Het is wel zeer misleidend en ook niet echt logisch dat je in het buitenland naar andere EU landen kan bellen aan proximus abonnementstarief, maar wanneer je vanuit België naar een EU land belt dan moet je wel internationale kosten betalen. Een beetje raar en het blijkt ook niet dadelijk uit de communicatie. Tenzij je de semantische reflex hebt dat roaming niet hetzelfde is als internationaal bellen. Blijkbaar moet het getelefoneer vanuit België naar de rest van Europa nog wat uitgemolken worden. Shame on you proximus.
Heb een vraag bestaat er ook sociaal tarief voor mobiele telefonnie?
Net zoals Proximus, voorziet Scarlet de aansluiting ven een decoder standaard met een ethernetkabel tot 20m inbegrepen in de installatiekost. In reeds twee gevallen heeft de installateur een gemakkelijke weg gezocht en de modem naast het binnenkomen van de telefoonkabel geplaatst: in het eerste geval was dit in de kelder en in het tweede geval in een bergruimte. Het gevolg is dat het wifi signaal zeer zwak is in huis en bovendien ik verplicht ben om extra kosten te betalen voor een TV-bridge of PCL-aansluiting. In beide gevallen is hierdoor de kwaliteit van de TV-ontvangst en het internet debiet sterk aangetast. Het is onaanvaardbaar dat de installateurs zich telkens er makkelijk vanaf maken. De installateur dient de nodige inspanningen te leveren om de modem in een woonruimte te plaatsen zodat het wifi signaal voldoende sterk is en de decoder rechtstreeks kan aangsloten worden.
Hoi, Ik heb nu de optie Belgisch voetbal in mijn Tuttimus pakket en wens graag over te schakelen naar All Sports. Is de meerprijs dan 4,95€ vermits ik reeds de optie Belgisch voetbal bezit? Zoja, kan ik dit onmogelijk activeren via My Proximus🙁 Ik krijg steeds de melding dat mijn vorige aanvraag nog in behandeling is🤔 Alvast bedankt om dit voor me na te kijken
Hoi! Ik ben sinds mei klant bij proximus met menne gsm. En ik had een Mobilus M genomen met Joint offer P20. Ik heb nu het probleem dat ik sinds juli een Epic Beats heb genomen voor muziek te kunnen luisteren en ik kan deze gegevens gewoon nergens bekijken. De datum van aanpassing is op 18/07 gebeurd en ikzelf ben ingetekend op mobilus M van 28/05/2018. Ik blijf altijd de gegevens van mijn Mobilus M zien terwijl ik een Epic Beats heb. Blijkbaar heeft dit te maken dat ik van een specifiek nummer naar een Bone nummer ben veranderd. #Helppliz!
Heb ik met mijn tuttimus abonnementnormaal geen recht op Netflix ? Ik zie in promofilmpjes over Tuttimus steeds verschijnen Netflix. Heb sinds januari 2017 tuttimus en heb welgeteld 1 of 2 maanden Netflix gehad, daarna niet meer. Kan dat 's nagekeken worden aub ? Dank u
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.