kan iemand mij de gegevens eens geven van de ombudsdienst want die site is hier een doolhof en aan de telefoon zijn ze alles behalve vriendelijk. Ben ondertussen 2u bezig voor een oplossing voor mijn probleem.
Bladzijde 1 / 1
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41
Misschien eventueel eerst (best indien nodig) nog onderstaande proberen mochten Px-medewerkers uw bericht niet (direct/snel) oppikken
Ombudsdienst is "een beroepsinstantie" (= +/- als u tevergeefs geprobeerd hebt rechtstreeks een oplossing te bekomen van uw operator)
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
stuur een e-mail - ik ken mijn nr - ik heb een vraag over mijn factuur - een klacht indienen: onderaan rechts van de pagina mail ons
Misschien eventueel eerst (best indien nodig) nog onderstaande proberen mochten Px-medewerkers uw bericht niet (direct/snel) oppikken
Ombudsdienst is "een beroepsinstantie" (= +/- als u tevergeefs geprobeerd hebt rechtstreeks een oplossing te bekomen van uw operator)
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
stuur een e-mail - ik ken mijn nr - ik heb een vraag over mijn factuur - een klacht indienen: onderaan rechts van de pagina mail ons
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.