Skip to main content
Hallo,



Vorig jaar september zijn wij naar Australië verhuisd. Vermits het een tijdelijke missie is en we in 2019 terugkeren, heb ik een herlaadkaart gekocht om mijn Belgische mobiele nummer te kunnen behouden.



Toen hebben ze mij verteld dat ik na een jaar opnieuw een bedrag moest opladen om mijn nummer te kunnen behouden. Anders zou het geschrapt worden. Vermits september er bijna aankomt en ik nergens info over deze specifieke kwestie op de site terugvind en geen e-mailadres terugvind, probeer ik het hier even. Las in de andere vragen ook iets over 18 maanden. Dus ook daar, is het 18 maanden of 12 maanden?



Alvast bedankt

Kristin
Ter info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_valid/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/hoelang-is-uw-pay-and-go-kaart-geldig.html

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_global/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/vragen-over-pay-and-go.html



Opmerking:

Ik ga ervan uit dat uw kaart destijds via e-id geregistreerd werd (on line of via Px-center); indien gedaan bv. met bancontact dient u zich blijkbaar daarnaast ook opnieuw te registeren om de 18 maanden (bv. met een storting van 1 euro)
het is zo dat je specifiek met 1€ moet herladen als je geregistreerd hebt met bankkaart om de 18 maanden, want het het herladen met een minimum bedrag, dat 5 € is, of meer 10€ enz. telt niet mee als opnieuw registreren dit herlaad bedrag van 1 € werd specifiek ingevoerd voor deze identificatie methode.

als je voor minimum 10€ oplaadt blijft je kaart en krediet wel geldig gedurende één jaar voor lager bedrag is dit maar 1 maand.
Dankjewel!

Reageer