Vraag

Oeps er ging iets verkeerd

  • 28 August 2018
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Hallo,
Ik heb al enige tijd Proximus tv, ik heb ook de app geïnstalleerd op mijn iPhone en kan inloggen maar ik krijg al 2 weken de melding ‘oeps, er ging iets verkeerd’.
Heeft iemand dergelijk probleem ook gehad? Hoe kan dit opgelost worden?
Alvast dank.
M

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kan je me via PB (onderstaande link) je lijn- of klantennummer doorgeven zodat ik het voor je kan nakijken aub ?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Meermaals contact opgenomen met klantendienst, helaas geen resultaat.
Ik zou het product/de optie moeten activeren via MyProximus, maar dat gaat helaas niet.

De applicatie al meermaals verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Kan ik hier geholpen worden?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

Je mag me via deze link je my proximus account eens doorsturen.

Groeten Geert

Reageer