Skip to main content
Vraag

Oeps er ging iets verkeerd

  • August 28, 2018
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Hallo,
Ik heb al enige tijd Proximus tv, ik heb ook de app geïnstalleerd op mijn iPhone en kan inloggen maar ik krijg al 2 weken de melding ‘oeps, er ging iets verkeerd’.
Heeft iemand dergelijk probleem ook gehad? Hoe kan dit opgelost worden?
Alvast dank.
M
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • August 28, 2018
Kan je me via PB (onderstaande link) je lijn- of klantennummer doorgeven zodat ik het voor je kan nakijken aub ?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • August 28, 2018
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Meermaals contact opgenomen met klantendienst, helaas geen resultaat.
Ik zou het product/de optie moeten activeren via MyProximus, maar dat gaat helaas niet.

De applicatie al meermaals verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Kan ik hier geholpen worden?

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 28, 2018
Hallo,

Je mag me via deze link je my proximus account eens doorsturen.

Groeten Geert