Skip to main content
Vraag

Probleem MyProximus

  • August 24, 2018
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

Hoi! Ik ben sinds mei klant bij proximus met menne gsm. En ik had een Mobilus M genomen met Joint offer P20. Ik heb nu het probleem dat ik sinds juli een Epic Beats heb genomen voor muziek te kunnen luisteren en ik kan deze gegevens gewoon nergens bekijken. De datum van aanpassing is op 18/07 gebeurd en ikzelf ben ingetekend op mobilus M van 28/05/2018. Ik blijf altijd de gegevens van mijn Mobilus M zien terwijl ik een Epic Beats heb. Blijkbaar heeft dit te maken dat ik van een specifiek nummer naar een Bone nummer ben veranderd. #Helppliz!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • August 27, 2018
Hallo Siegfried, kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer doorgeven? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.