Ik heb een pack, waarin bovenop 10 mb per mobiel nummer 2 GB mobiele gegevens beschikbaar zijn, te verdelen onder de mobiele nummers van het pack. Nu is deze 2 GB zonder enige aankondiging verdwenen, en wordt er meer dan 0,50 euro/mb mobiel verbruik aangerekend.
Berichten naar de klantendienst blijven zonder enige reactie.
Nog iemand met dergelijk probleem ?
Bladzijde 1 / 1
Ter uwe info: morgen pas komen de mensen van het Proximus team hier terug langs op het forum om u hierbij verder te helpen.
Kleine correctie : er wordt 0,50 euro per mb aangerekend (BTW inclusief).
Dag Dirk,
We kunnen inderdaad vaststellen dat het 'gedeelde datavolume' 2GB niet meer is toegepast en er in de 'nog te factureren details' reeds volume wordt aangerekend. Ik heb hiervoor een dossier 35350723 opgemaakt om dit voor de toekomst terug te activeren en de kosten vanaf ze gefactureerd worden te krediteren.
Mvg. Wilfried
Je kan ook indien gewenst.via een 'privé' bericht en deze link het gesprek verder zetten.
We kunnen inderdaad vaststellen dat het 'gedeelde datavolume' 2GB niet meer is toegepast en er in de 'nog te factureren details' reeds volume wordt aangerekend. Ik heb hiervoor een dossier 35350723 opgemaakt om dit voor de toekomst terug te activeren en de kosten vanaf ze gefactureerd worden te krediteren.
Mvg. Wilfried
Je kan ook indien gewenst.via een 'privé' bericht en deze link het gesprek verder zetten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.