Ik heb mij via de verschillende mogelijkheden (en browsers) proberen identificeren maar ik krijg als foutmelding "ongeldig adres". Dit is nochtans het adres waar ik al bijna 11 jaar woon :-)
Ik zag wel dat in het filmpje een dropdown lijst van straten verschijnt als je de gemeente hebt geselecteerd. Dat was bij mij niet het geval. Suggesties?
Bladzijde 1 / 1
Is dit via e-id dat je dit probeert of andere methode zie uitleg >
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html
NB: op zondag komen er geen mensen van het proximus team zelf langs, pas terug morgen.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html
NB: op zondag komen er geen mensen van het proximus team zelf langs, pas terug morgen.
Op het franstalige forum bv. is er ook een gelijkaardige klacht
https://fr.forum.proximus.be/telephonie-13/reidentification-carte-prepayee-47790
Indien uw adres wel herkend wordt - als nieuwe klant op adres - via bv.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/internetabonnementen/speedtest-internet-connectie.html#/input
is er duidelijk een probleem op de Pay&Go registratie-applicatie
Eventueel bv. nakijken in hoeverre er geen postnr fusiegemeente en/of schrijfwijze afkorting bpost aanvaard wordt
http://www.bpost.be/site/nl/verzenden/brieven-en-kaarten/hoe-adresseer-ik-correct/een-adres-valideren
https://fr.forum.proximus.be/telephonie-13/reidentification-carte-prepayee-47790
Indien uw adres wel herkend wordt - als nieuwe klant op adres - via bv.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/internetabonnementen/speedtest-internet-connectie.html#/input
is er duidelijk een probleem op de Pay&Go registratie-applicatie
Eventueel bv. nakijken in hoeverre er geen postnr fusiegemeente en/of schrijfwijze afkorting bpost aanvaard wordt
http://www.bpost.be/site/nl/verzenden/brieven-en-kaarten/hoe-adresseer-ik-correct/een-adres-valideren
Hier hetzelfde probleem.
Heel bizar ook dat de medewerker in de Proximus shop me effectief zei dat ik nog online moest identificeren met mijn nieuwe P&G kaart, terwijl in de shop wel mijn identiteitskaart werd gevraagd en gebruikt voor registratie...?
Ondertussen ook talloze keren ons adres proberen invoeren in de online identificatie, tevergeefs.
Lijkt me een fout in de website, aangezien ik het adres van mijn ouders wel probleemloos kan gebruiken (en dat bij deze dus ook maar zo gelaten heb dan, om toch maar aan de slag te kunnen).
Graag snel een oplossing voor dit toch wel dringend issue.
Heel bizar ook dat de medewerker in de Proximus shop me effectief zei dat ik nog online moest identificeren met mijn nieuwe P&G kaart, terwijl in de shop wel mijn identiteitskaart werd gevraagd en gebruikt voor registratie...?
Ondertussen ook talloze keren ons adres proberen invoeren in de online identificatie, tevergeefs.
Lijkt me een fout in de website, aangezien ik het adres van mijn ouders wel probleemloos kan gebruiken (en dat bij deze dus ook maar zo gelaten heb dan, om toch maar aan de slag te kunnen).
Graag snel een oplossing voor dit toch wel dringend issue.
Dag Katrien,
Kan je ons via deze link nog even de reden waarom je je wenst te identificeren doorgeven.
Mvg. Wilfried
Kan je ons via deze link nog even de reden waarom je je wenst te identificeren doorgeven.
Mvg. Wilfried
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.