Skip to main content
Hallo



Sinds enkele maanden kan ik niet langer in het buitenland (EU) van 3 of 4G gebruik maken, in België lukt dit wel. Ik heb een iPhone SE met een Mobilus S abonnement. Mijn echtgenote heeft dezelfde iPhone en hetzelfde abonnement, de configuratie is eveneens identiek en bij haar lukt het wel. Wanneer ik probeer bv te surfen krijg ik een PDP authentication error.

Reeds 2 maal hiervoor telefonisch contact opgenomen met de klantendienst maar de interventie heeft steeds tot niets geleid.

Kent iemand voor dit probleem een oplossing? Ik heb reeds een aantal dingen geprobeerd die ik op internet heb gevonden maar niets blijkt te werken.



Mvg



Ben
Ter info:



https://support.roammobility.com/hc/en-us/articles/215811143-PDP-Authentication-Error-My-iOS-device-isn-t-connecting-to-the-Internet

Uiteraard dient u in geval van "reset settings" de settings van Proximus (en niet deze van alpha) te gebruiken

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html#/device/apple/iphone-se-ios-11/os-selection





https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/pdp-identiteit-probleem-in-nederland-40317



https://tweakers.net/nieuws/114893/belgische-telco-proximus-kampte-met-storing-mobiel-internet.html



P.S. Eventueel Px ook laten nakijken of roaming actief staat op uw nr
Hallo Ben, kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden

Reageer