Hallo,
Ik heb al enige tijd Proximus tv, ik heb ook de app geïnstalleerd op mijn iPhone en kan inloggen maar ik krijg al 2 weken de melding ‘oeps, er ging iets verkeerd’.
Heeft iemand dergelijk probleem ook gehad? Hoe kan dit opgelost worden?
Alvast dank.
M
Bladzijde 1 / 1
Kan je me via PB (onderstaande link) je lijn- of klantennummer doorgeven zodat ik het voor je kan nakijken aub ?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Meermaals contact opgenomen met klantendienst, helaas geen resultaat.
Ik zou het product/de optie moeten activeren via MyProximus, maar dat gaat helaas niet.
De applicatie al meermaals verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Kan ik hier geholpen worden?
Ik heb hetzelfde probleem. Meermaals contact opgenomen met klantendienst, helaas geen resultaat.
Ik zou het product/de optie moeten activeren via MyProximus, maar dat gaat helaas niet.
De applicatie al meermaals verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Kan ik hier geholpen worden?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.