Skip to main content
Hallo,

Ik heb al enige tijd Proximus tv, ik heb ook de app geïnstalleerd op mijn iPhone en kan inloggen maar ik krijg al 2 weken de melding ‘oeps, er ging iets verkeerd’.

Heeft iemand dergelijk probleem ook gehad? Hoe kan dit opgelost worden?

Alvast dank.

M
Kan je me via PB (onderstaande link) je lijn- of klantennummer doorgeven zodat ik het voor je kan nakijken aub ?



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hallo,



Ik heb hetzelfde probleem. Meermaals contact opgenomen met klantendienst, helaas geen resultaat.

Ik zou het product/de optie moeten activeren via MyProximus, maar dat gaat helaas niet.



De applicatie al meermaals verwijderd en opnieuw geinstalleerd.



Kan ik hier geholpen worden?
Hallo,



Je mag me via deze link je my proximus account eens doorsturen.



Groeten Geert

Reageer