Vraag

Absurde politiek ivm oplossingen en opvolging voor problemen

  • 23 August 2018
  • 3 reacties
  • 240 Bekeken

Na op 1 augsutus door een televerkoper van proximus valse beloftes zijn gemaakt om de overstap van een andere provider te beinvloeden is er een soap ontstaan die niet meer te beschrijven valt !
Ik zal proberen de belangrijkste punten uit te leggen .
Er werden dus beloftes gemaakt van ivm producten en en data voor in dienst stellingen beloofd die simpelweg niet konden doorgaan langs de kant van proximus .
Je komt altijd in contact met de eerste linie van "hulp" medewerkers . Afhangende van hun gemoedstoestand proberen ze je te helpen door beloftes te maken van bvb terug te bellen , dossier op te volgen etc, Nooit terug gebeld geweest laat staan dat er iets opgevolgd wordt .
Heb zelfs een medewerker die openlijk vertelde dat het moeilijk is om de bureaucratische overheidsstructuur eruit te krijgen waardoor heel het systeem daar bij het minste volledig in het honderd loopt.
Er werden datums aangepast ivm de onder aannemingen waarmee ze werken . Je neemt speciaal verlof blijkt dat de datum veranderd was !
Als je dan maar durft van te reclameren wordt je aangesproken met manneke of zuchten ze alles weg en hangen ze op.
Klacht is er neergelegd maar wordt maar eerst behandeld als de aansluiting afgehandeld is . Laat het nu zijn dat daar ook problemen mee zijn en er dus niets gebeurt ! Krijg je dan eindelijk een afspraak een week later komt de installateur (kleine zelfstandigen die alleen betaald worden door proximus als het werk geleverd is , dus moet er geen tekeningetje bijmaken zeker ?)
Blijkt ook dat er geen telefoonlijn aanwezig is en dat een aansluiting leggen 250 euro kost .Wat wil zeggen dat als je klant wil worden je eerst 250 euro moet betalen voor je van hun "diensten" gebruik kan maken.
Krijg je een gsm aansluiting die mee in het fameuze tuttimus pakket zit maar omdat er een tv tegen goedkoop tarief bijzit kan dat abonnement maar eerst in werking treden als de tv geleverd werd ...Weer veel te laat ...Wat blijkt dat zolang de tv niet geinstalleerd geraakt ik ook niet kan gebruik maken van de extra gigabites in het 4G pakket dat beloofd werd.
Vonden ze er niet beter op van mijn abonnement zonder mijn weten aan te passen en er een familus ding van te maken . Met als gevolg dat ik nu al 2 pakketjes van 500Mb aan 10 euro het stuk heb moeten bijkopen.
Ook betaal ik 4euro per maand voor een tv app ???? Surrealistische toestanden !!!
Klacht neerleggen over het gedrag van die millennials die je zonder schaamte vernederen en inhaken of je nooit laten uitpraten is zo goed als onmogelijk !
Een muur van spijtig genoeg ook vriendelijke medewerkers die wel hun best doen maar voor voldongen absurde feiten staan waar ze ook niets aan kunnen doen en je zelf verstomd achterblijft en moet inhaken en hopen op het beste .
Wat ik wel kan meegeven is als je soms heel brutaal bent je wel door die eerste linie geraakt (niet dat het veel uitmaakt blijkbaar )
Nee proximus ik dacht dat het bij mijn vorige provider erg was maar dit ????????

ER LOS OVER !!!!!!
edit : nog vergeten te melden , ze weten daar goed genoeg wie je bent als je bij een medewerker terecht bent gekomen . Ik had dan ook een heel sterk vermoeden dat er ook quoteringen bij je naam staan .
edit 2 : deze middag beloofd dat de techische dienst ging terug bellen . Dat is gewoon uitlachen dat ze met je doen !

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste,
Er is een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze zal alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Alvast de excuses.
Mvg, Koen
Beste Koen ,
Vandaag dinsdag 28 08 2018 om 11u40 heb ik een mailtje gekregen dat er vandaag op 28 08 2018 tussen 8 en 17u een technieker zou langskomen...
Aangezien ik dit een beetje raar vond heb ik naar de klantendienst gebeld om te vragen of dit wel klopte ...
Volgens de dienst planning klopt de afspraak maar is er geen technieker toegewezen ????
Moet ik nu weer wachten op iets dat weer niet gaat gebeuren ?
Volgend de vriendelijke man van de dienst planning zou het "mogelijk" zijn omdat hij geen contact kan hebben met de dienst dispatching .
Dus met andere woorden is mij 2 keer opeenvolgend beloofd (zoals u in uw antwoord hierboven ) dat ik gecontacteerd ging worden ... Wat dus weer niet gebeurt is ...buiten mailtje waarover ik hier melding van maakte.
Dus na 28 dagen van miserie nog altijd geen oplossing waarvan ik van weet .
Graag duidelijkheid alsjeblieft !
Reputatie 7
Badge +4
Tja …. misschien de betrokken verkoper (externe firma?) expliciet vermelden op dit publieke forum & ook eens overwegen het betrokken contract schriftelijk (per aangetekend schrijven) op te zeggen (schadevergoeding?) wegens "valse beloftes", "laattijdige/onvolledige levering", enz., we zijn tenslotte toch reeds een maand verder

Reageer