Beantwoord

Netflix

  • 23 August 2018
  • 3 reacties
  • 311 Bekeken

Heb ik met mijn tuttimus abonnementnormaal geen recht op Netflix ? Ik zie in promofilmpjes over Tuttimus steeds verschijnen Netflix. Heb sinds januari 2017 tuttimus en heb welgeteld 1 of 2 maanden Netflix gehad, daarna niet meer. Kan dat 's nagekeken worden aub ? Dank u
icon

Beste antwoord door KoenN 24 August 2018, 16:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Carine,
Je kan Netflix gebruiken als bundel. Deze krijg je dan aan een iets voordeligere prijs.
Bijv. Een Familus pack kost 67 EUR per maand incl. BTW (telefoon+internet+tv).
Hier zit dan geen bundel inbegrepen. Wanneer je Netflix als bundel gebruikt zit je aan 75,99 EUR incl. BTW
Bij een Tuttimus pack komt hier dan nog het gsm abonnement bij.
Mvg, Koen
Reputatie 4
Badge +1
En waarom zit Netflix nu gratis in de bundel en vroegere kanten moeten er nog voor betalen? Zo kan je nu ook een gratis bundel kiezen voor nieuwe klanten en de oude klanten betalen ervoor. Krijgen de oude klanten die gratis bundel dan niet automatisch?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Peter,
Ook bestaande klanten kunnen Netflix in hun bundel nemen.
Je krijgt deze dan aan een iets voordeligere prijs krijgen dan bij Netflix zelf.
Maar als je geen bundel neemt wordt deze niet aangerekend natuurlijk.
Dat is bij de nieuwe klanten ook hetzelfde.
Mvg, Koen

Reageer